Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal reise til utlandet om noen dager og lurte på om noen her vet om det fortsatt selges mac sminke på gardermoen, vet at mac skranken ble stengt for en del mnd siden, men lurer på om det har åpnet igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sist jeg var der hadde de byttet ut hele mac-området med clinique-sommerprodukter. Fant ikke mac overhodet, nei. Men hvor i utlandet skal du? En del andre flyplasser i europa fører mac:)

*bør kanskje legge til at "sist jeg var der" var på hjemvei til Stockis forrige helg:)

Endret av frøkenfryd
Skrevet

Huff da..så dumt, regner med at dem har sluttet helt med å selge Mac da..

Skal til Budapest, tror ikke de selger mac på flyplassen der heller..Får bare handle på mac butikken i Budapest :)

Skrevet

Skal til Budapest, tror ikke de selger mac på flyplassen der heller..Får bare handle på mac butikken i Budapest :)

Dit skal jeg også om to uker! Hurra:) Har du vært der før/vet du hvor mac-butikken ligger?

Skrevet

Dit skal jeg også om to uker! Hurra:) Har du vært der før/vet du hvor mac-butikken ligger?

Så gøy! Har ikke vært der før, men vet at det er to mac butikker i Budapest, ene finner du på Westend senteret, selv har jeg bestilt hotell like ved det senteret så tror ikke det blir vanskelig å finne butikken :D

Har hørt mye bra om Westend, så håper og tror det blir masse shopping der :D

Skrevet

Det er ikke Mac på flyplassen i Budapest (regner med at det er Ferihery elns du bruker?). Mac-butikken i hovedgata så veldig bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...