Gjest Lea Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har en laaang liste over kontakter (navn, adresse, telefon, telefax, e-post) som jeg gjerne skulle importert til Outlook i en egen kontaktliste. Har prøvd med "importer fra annet program", men får det ikke til!!! Noen som kan dette og kan gi meg en grit forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg kan velge import > Excel her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg kan velge excel, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer. Noe med å definere kolonner eller noe. Har prøvd mange varianter nå, men det blir ikke noe resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. februar 2004 #4 Del Skrevet 1. februar 2004 Er superdårlig til å forklare, men... I Excel må du først velge de cellene du vil eksportere og gi et navn i "Name box" (f. eks Kontakter) og trykke Enter. Deretter lagre og avslutte arket før du importerer i Outlook. Ble vel ikke så mye klokere, men... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. februar 2004 #5 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg klarte til slutt å imoportere alle mailadressen i går, men ikke navn og adresse. Problemet er å få importert alle kolonnene ca 6 stk slik at all infoen kommer på sammen kontaktkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå