Gjest Joanna Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Vurderer sterkt å gå over fra Shiseido Pureness til Vichy-produkter til ansiktet mitt. Hvilke produkter i Vichy-serien kan "tilsvare" Pureness-produktene? (Bruker Pureness foaming cleansing fluid, balancing softener og matifying moisturizer) Hvor lenge varer produktene, er de drøye? Noen som kan fortelle en vichy-suksess-historie om huden sin?
anyvold Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Jeg har akkurat funnet en krem med farge fra Vichy, som jeg kan bruke! Jeg får kviser av så mye, men denne tåler jeg! Men tror du ikke den har gått ut av produksjon!?!?! Jeg blir gal! Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg bruke istadet? Typisk! Når jeg først finner noe som funker så slutter de å produsere det.. grr.... Jeg aner forøvrig ikke hvordan Pureness er/fungerer.. sorry...
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Vichy har renseprodukter for kombinert hud som nok gir omtrent samme effekt som pureness-serien..Anbefaler fuktighetskremen thermal-s mat, den er lett, mild og har mattende effekt..også tilpasset kombinert hud.
Gjest Virvel Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har "bestandig" brukt Shiseido Pureness, men har gått over til Vichy nå. Er minst like fornøyd! Jeg bruker den fuktighetskremen Saffron nevner, og skintonic for normal/blandet hud. Har fortsatt renseskum fra Shiseido igjen, så der kan jeg ikke uttale meg... Men S-Mat er super, altså! Forresten kjøpte jeg kremen og tonicen i romjulen, og det er fortsatt masse igjen. Holder nok minst et par måneder til.
philippa starck Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Vichy? Er det ikke det de selger på apotekene??
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Jepp, it is. Og de har verdens beste bodylotion (Lipidiose 2).
Gjest Étoile Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 de har verdens beste bodylotion (Lipidiose 2). Den kan jeg også skrive under på! Ellers har jeg prøvd en ansiktskrem for tørr hud, helt ok, og en øyengelé som er deilig avjkjølende, men ikke helt perfekt for min tørre hud.
jente|20 Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 jeg og mamma bruker vichy oligo fuktighetskrem for normal/kombi hud.. lukter godt og er ganske bra.. koster 170 kr.. har prøvd vichy make-up krem også, husker ikke helt merket.. og den var utrolig god..
Gjest Lizbet i.i Skrevet 3. februar 2004 #9 Skrevet 3. februar 2004 Vichy? Er det ikke det de selger på apotekene?? Apotekene er ikke lengre stedet du bare får svanes vitaminkrem. Bruker vichy selv og er kjempefornøyd. Jeg bruker oligo for tørr hud med tilsvarende rensemelk og tonic. Kjøpte inn i november og merker at jeg må ha nye renseprodukter nå. Drøye i bruk er de i alle fall!!
Felicia Femina Skrevet 4. februar 2004 #10 Skrevet 4. februar 2004 Har Vichy bra sminke også altså? Kan noen som vet litt fortelle mer om sminken fra Vichy? Jeg har brukt ansiktskrem fra Vichy for tørr og sensitiv hud og var svært svært fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå