AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 ..men jeg klarer ikke å la være å tenke på at "KANSKJE" det funker likevel denne gangen...kanskje det er et HÅP....og det hadde det vært hvis ikke samboeren min er håpløs med sex. Han har nesten aldri lyst og får helt hetta når det er "DEN" tiden i mnd. I tillegg har han dårlige svømmere...så sjansene er små uansett. skulle ønske jeg kunne drite i hele EL og maset om sex frem til IVF og satse på at vi fikk det til på den måten..men det tar jo sin tid med all ventingen og det føles som tiden står stille...men jeg ORKER ikke å mase på ham mer... noen tips? Er i alle fall "glad" han har dårlige svømmere, for ellers hadde vi ikke fått hjelp bare fordi han ikke vil ha sex!! Gleder meg til denne uutholdelige ventingen er over. Skulle ringe inn i juni men sannsynligvis blir det ikke før august... hvordan holde ut heeeelt til august? det blir en laaaaaaang sommer:/
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Hmmm...må du fortelle ham at du tror du har eggløsning da?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Slik ble jeg gravid: Sex rundt EL. Sex bakfra, Ligge på ryggen etter sex med bena opp. Og så tror jeg at jeg dyttet sæden inn med fingrene også. Helt inn sånn forsiktig slik at jeg kjente livmortappen. Vi prøvde i ca et år før den satt. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Slik ble jeg gravid: Sex rundt EL. Sex bakfra, Ligge på ryggen etter sex med bena opp. Og så tror jeg at jeg dyttet sæden inn med fingrene også. Helt inn sånn forsiktig slik at jeg kjente livmortappen. Vi prøvde i ca et år før den satt. Lykke til. MEN det var bare den ene gangen jeg prøvde å dytte inn sæden. Kan være mannen ikke har god "fart" i spruten liksom.. sorry detaljene.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 TS her. Veldig bra tips! men det forutsetter jo at mannen vil ha sex. Jeg har EL. Jeg vet det forsi jeg tok en test som var positiv. Spørsmålet var bare om jeg burde holde ut de få mnd til vi får hjelp ved IVF eller stresse i vei helt til siste slutt?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 TS her. Veldig bra tips! men det forutsetter jo at mannen vil ha sex. Jeg har EL. Jeg vet det forsi jeg tok en test som var positiv. Spørsmålet var bare om jeg burde holde ut de få mnd til vi får hjelp ved IVF eller stresse i vei helt til siste slutt?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Jeg synes du/dere skal ta det med ro og prøve å nyte sex de neste par mnd i stedet for å teste etter el og gå inn for å prøve å treffe nå. Det kan like gjerne klaffe da, og så får dere litt mer ro i kroppene før ivf-forsøkene settes i gang Håper det lykkes for dere snart
Nique Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Vi skal til IVF-behandling i august, også pga dårlige svømmere hos mannen. For vår del, så har det hjulpet mye på sexlivet å faktisk innse at det nok ikke komme til å skje noe uten hjelp. Skulle noe dukke opp, javel, kjempefint, men timing av sex for å treffe EL, vel, det utgår. Og det har det gjort en stund. Så TS, for dere begges del, senk skuldrene, nyt hverandre uten å fokusere på at det er for å lage barn, og innse at dere trenger hjelp. Og kommer til å få det. Og ikke mas på mannen, det er få ting som er mindre oppmuntrende til sex enn akkurat det, både for kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 TS, når du vet at du har EL, eller at du får det i løpet av de neste dagene, lag god middag til ham,romantisk belysning eller spander en middag på ham ute. Kjøp nytt undertøy og gjør alt for å få ham til å ville ha sex. ikke si noe om at du har EL. Og så gjør du det jeg sa lengre oppe etter sex, ligg på rygg og pass på at sæden kommer inn dit den skal og så beina opp. Gjerne i ca 30 min. Lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå