AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har vært på jobbintervju og fikk beskjed om at jeg skulle høre noe fra dem før 17. mai. 17. mai er da passert uten at jeg har hørt noe fra dem. Regner med at jeg ikke fikk jobben, men vil gjerne ha svar likevel. Når kan jeg ringe dem? Erfaringer? Hilsen Veronika
Gjest Tekola Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har ringt på sånt tidligere, i hvert fall. Det har bare talt positivt for meg
MissStiles Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Hvis du fikk beskjed om at du ville få svar innen 17.mai, ville jeg ringt.
QueenK Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Jeg ville også ha ringt nå, fristen for tilbakemelding har gått ut, og det finnes desverre flere bedrifter som ikke gir tilbakemeldingen dem lover, derfor er det gjerne viktig at du ringer å spør, så vet de at du er intressert+du trenge ikke å være usikker lengre:) Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Kupper tråden litt... Håper det er greit. Når man får tilbud om jobb, pleier bedriften å ringe først eller får man kontraktstilbud rett i posten uten å ha fått telefon/e-post om det først?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Takk for svar alle sammen! Jeg gruer meg slik. Hva skal man si? Åpne med å si at man var på intervju [dato], fikk beskjed om at man skulle høre noe innen 17. mai og deretter si man ikke har hørt noe og lurer på hva de har kommet fram til? Hilsen Veronika
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Siste oppdatering. Jeg ringte, men ingen tok telefonen. Ringer igjen i morgen. Hilsen Veronika
Gjest nemorosa Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Kupper tråden litt... Håper det er greit. Når man får tilbud om jobb, pleier bedriften å ringe først eller får man kontraktstilbud rett i posten uten å ha fått telefon/e-post om det først? Da jeg fikk meg jobb for en måneds tid siden ble jeg oppringt med tilbud om å få jobben før jeg fikk tilsendt kontrakten 1
Gjest Tekola Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Takk for svar alle sammen! Jeg gruer meg slik. Hva skal man si? Åpne med å si at man var på intervju [dato], fikk beskjed om at man skulle høre noe innen 17. mai og deretter si man ikke har hørt noe og lurer på hva de har kommet fram til? Hilsen Veronika Ja, du trenger ikke si mer enn det! Da jeg søkte på den jobben jeg har nå tok det to uker mer enn det de hadde sagt før jeg fikk høre noe. Men jeg ringte og maste
MissStiles Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Kupper tråden litt... Håper det er greit. Når man får tilbud om jobb, pleier bedriften å ringe først eller får man kontraktstilbud rett i posten uten å ha fått telefon/e-post om det først? Jeg fikk tilbud om jobb for en uke siden. Takket ja. Og avtalte at jeg skulle komme innom og signere kontrakten en uke senere.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Jeg fikk tilbud om jobb for en uke siden. Takket ja. Og avtalte at jeg skulle komme innom og signere kontrakten en uke senere. Gratulerer med ny jobb! Denne jobben ligger ganske langt unna (flere timers reisevei), så det å bare "komme innom" blir litt vanskelig. Men da ringer de sikkert først uansett.
MissStiles Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Gratulerer med ny jobb! Denne jobben ligger ganske langt unna (flere timers reisevei), så det å bare "komme innom" blir litt vanskelig. Men da ringer de sikkert først uansett. Takk skal du ha! Ikke bare for å stikke innom min nye jobb heller. Siden den ikke er i samme by som jeg bor i men.. Når fikk du tilbud om jobben?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 TS her. Jeg har fått jobb! Ikke der jeg først snakket om (ringte flere ganger, men ingen tok telefonen ), men et annet sted. Jeg syntes jeg fikk veldig god kontakt på jobbintervjuet der jeg fikk jobb, og de som intervjuet meg virket veldig hyggelige. To dager etter at jeg var på intervju, ringte de meg for å tilby jobb, og det må jo være bra. Jeg er så lykkelig! Ansettelsen skal skal opp ansettelsesrådet, men det er vel kun er formalitet? Jeg er så glad! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå