AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Jeg begynner på en bachelorgrad til høsten, men har lyst til å bli ferdig et halvt år før. Noen som har gjort det her? Hvor vanskelig er det å få til det? Hvordan fungerer det, hvilke semester tar man ekstra fag?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Det ville hjelpe å vite hvilket fag du skal ta, og om du skal gå på høyskole eller universitet.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Det er umulig å svare på uten at vi vet hva slags studie du skal ta. Er du uheldig, begynner du på et studieprogram hvor progresjonen er såpass spikret at det ikke er mulig å korte ned tiden noe, men det pleier å gå. Når det gjelder studiebelastning, burde det ikke by på så store problemer - du må ta 40 studiepoeng i stedet for 30 i tre semestere, og det er noe alle klarer hvis de vil.
Gjest Hard Ride Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Du bør prate med noen fra skolen som har peiling på det programmet du skal ha. Selv har jeg pratet med en på universitetet om å ta en bachelor på 2 år, men så får jeg innpassing av noen fag jeg hadde fra tidligere år, og jeg må ta litt flere fag enn det som er vanlig det siste året. Det var helt nødvendig for min del å prate med en veileder, det er vanvittig mer hjelpsomt enn å lese den rotete informasjonen de legger ut på nettsida si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå