AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Alt i fra små ting som at du eller den andre begynner å stamme i nervøsitet, er pissatrengt, blitt for full, sølt masse mat, krembart etter kakaoen, ramlet på gaten eller i grøfta, gått i lyktestolper, sendt feil sms til han/henne... Og andre sære ting...At han/henne viste seg å være homo eller fikk fullsyendig latterkrampe av noe kjempe teit osv. Ting som rett og slett kanskje ikke gikk så bra. Eller kanskje gjorde det det?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Jeg og kjæresten tryna i ei grøft i sentrum mens vi gikk og kyssa. 10
Siggen! Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Haha, kan bli noen artige svar her, tror jeg Har ikke så mye å bidra med selv, de få datene jeg har hatt har vært ganske normale. Tror jeg.
SkiZy Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Han jeg hadde noe på gang med pluss kameraten hans: Kameraten endte opp med å flørte med meg i stup fylla hele kvelden. På et tidspunkt satt jeg og han jeg hadde noe på gang med å snakket, hvor jeg plutselig ble dratt ned på gulvet og forsvant under bordet. (Kameraten hans som dro meg ned). Ble helt paff. Når nattmaten ganske straks kom var det en skrikende dame som ba alle i køen om å holde kjeft, dessverre sto jeg rett bak henne og fikk diverse kallenavn ut i det blå. Da ordet Bitch dukket opp ble han jeg rotet med til en store oppblåst okse, og la ut med alle sine skjulte antenner; IKKE KALL HENNE BITCH!!!!HØRER`U????FAEN IKKE KALL HENNE BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg hadde egentlig en utrolig kjip kveld. Mest pga kameraten hans men også skriking og skrålinga. Mange kjedelige hendelser. Følte meg ikke moden igjen før jeg hadde kommet hjem, drukket et glass vann og lagt meg i senga med en stor bamse! Endret 18. mai 2013 av SkiZy 7
AnneBonny Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Flere år siden: Etter et kjempe kjipt måltid på en gul kinaresturang kom jeg hjem til han. Satt meg ned på barstolen hans på kjøkkenet og fikk en øl i hånda. Plutselig hørte jeg at noen var i stua...Det var eksen hans som bodde der fordi foreldrene hennes hadde kastet henne ut fordi hun røyka hasj og ikke hadde andre steder å fare. Jeg sa OK, jeg var jo forelsket. Så jeg satt meg ned og spurte om hun hadde det OK og sa hva jeg het! Da sa hun at hun het Kamilla, ganske surt. Så sa han at hun ikke het Kamilla. Da sa hun enda surere at hun het det samme som meg. Så sa han hva hun egentlig het....også sa jeg Neivell. Jaha. Det hele var jo en jævlig dårlig date. 1
AnneBonny Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Kom på noe mer:) Da jeg var 13år fikk jeg 20 roser på døra hjemme! Da jeg fant ut hvem det var dro vi på kino. Etterpå sang han SHAKIRA med Underneath Your Clothes til meg 5
Gjest Janus Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Kom på noe mer:) Da jeg var 13år fikk jeg 20 roser på døra hjemme! Da jeg fant ut hvem det var dro vi på kino. Etterpå sang han SHAKIRA med Underneath Your Clothes til meg Oppriktig talt legendarisk. Honnør til denne unge og sjarmerende (antar jeg) herremannen. Var han den første som fikk gleden eller? 1
AnneBonny Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Oppriktig talt legendarisk. Honnør til denne unge og sjarmerende (antar jeg) herremannen. Var han den første som fikk gleden eller? Han turte ikke å prøve seg på noe annet enn et kyss. Han var jo storsjarmør 1
Gjest Bud Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Hadde akkurat fått lappen, når unge gutter får førerkort så treffer de damer. Som seg hør og bør så hadde jeg med ei søt lita blondine på ragging i de sene nattetimer en kald oktoberkveld (for 10 år siden ) Vi kjørte rundt omkring og ved en anledning måtte jeg stoppe for å mige. Stoppestedet var på en parkeringsplasss ved en akebakke, det var litt helning på parkeringsplassen så morsomme meg tenkte det ville være skikkelig morsomt å gå ut av bilen uten å dra på brekket - slik at bilen og blondina trillet nedover parkeringsplassen. Jeg spratt ut og dro frem pikken, hørte at bilen trillet sakte nedover parkeringsplassen mens hu skrek Snudde meg og så hvor langt bilen hadde trillet, bilen trillet raskere enn jeg hadde forestilt meg.... Stappet den rennende snoppen inn igjen og løp etter bilen, men jeg var for sen, husker godt synet av min gamle Opel med åpen førerdør og to hender som viftet febrilsk i taket forsvant utfor enden av parkeringsplassen. Enden på visa ble at jeg måtte fyre opp bål til ei veldig sur blondine så hu holdt varmen mens jeg måtte gå 5 kilometer hjem for å hente traktor.... edit, har ikke sett jenta siden Endret 21. mai 2012 av Bud 28
Gjest Janus Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Han turte ikke å prøve seg på noe annet enn et kyss. Han var jo storsjarmør Var han det eller er du ironisk? Høres ut som en date som kan være vanskelig å toppe.
AnneBonny Skrevet 21. mai 2012 #12 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Var han det eller er du ironisk? Høres ut som en date som kan være vanskelig å toppe. Jo, ble ganske forelsket en stund. Endret 26. november 2013 av AnneBonny
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #13 Skrevet 21. mai 2012 Hadde akkurat fått lappen, når unge gutter får førerkort så treffer de damer. Som seg hør og bør så hadde jeg med ei søt lita blondine på ragging i de sene nattetimer en kald oktoberkveld (for 10 år siden ) Vi kjørte rundt omkring og ved en anledning måtte jeg stoppe for å mige. Stoppestedet var på en parkeringsplasss ved en akebakke, det var litt helning på parkeringsplassen så morsomme meg tenkte det ville være skikkelig å gå ut av bilen uten å dra på brekket - slik at bilen og blondina trillet nedover parkeringsplassen. Jeg spratt ut og dro frem pikken, hørte at bilen trillet sakte nedover parkeringsplassen mens hu skrek Snudde meg og så hvor langt bilen hadde trillet, bilen trillet raskere enn jeg hadde forestilt meg.... Stappet den rennende snoppen inn igjen og løp etter bilen, men jeg var for sen, husker godt synet av min gamle Opel med åpen førerdør og to hender som viftet febrilsk i taket forsvant utfor enden av parkeringsplassen. Enden på visa ble at jeg måtte fyre opp bål til ei veldig sur blondine så hu holdt varmen mens jeg måtte gå 5 kilometer hjem for å hente traktor.... Skulle du ut av bilen for å tisse eller ha sex?? 1
Gjest Bud Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Skulle du ut av bilen for å tisse eller ha sex?? Skulle mige.
AnneBonny Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 Skulle du ut av bilen for å tisse eller ha sex?? Mige 1. slippe mig ut av urinblæra, urinere. Bøying Bokmål: å mige - miger - meg/meig - har meget Nynorsk Å mige/miga - mig/miger - meig - har mige/migi Andre former Døme Han meig i snøen. Skal dere mige, får dere gjøre det nå. Oversettinger Engelsk: Piss! 6
HedvigR Skrevet 21. mai 2012 #16 Skrevet 21. mai 2012 Jeg var på date med en som jeg hadde møtt én gang før, som syntes det var helt passende å sleike meg på nesa 3
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #17 Skrevet 21. mai 2012 jeg hadde en som spøy ned hele badet mitt da vi spiste middag... det var småkleint. Og så måtte han ligge i sengen min og slappe av i mange timer mens jeg bare satt der og ville klore ut hjernen min. 6
Dolce Skrevet 21. mai 2012 #19 Skrevet 21. mai 2012 Det særeste var nok da jeg ble invitert på date/middag med en fyr jeg såvidt hadde truffet på en fest. Han innledet med å snakke på et merkelig språk (han var norsk), og synes det var snodig at jeg ikke svarte på samme språk. Han mente vi hadde vært gift i et tidligere liv, for mange hundre/tusen år siden. Han hadde hatt sterke drømmer om dette. Så han mente jeg også burde "husket" vårt gamle språk. Ja, jeg gikk tidlig hjem den kvelden. Fikk akutt migrene. 23
Spiremor Skrevet 21. mai 2012 #20 Skrevet 21. mai 2012 Kanskje litt på siden, ettersom jeg var sammen med fyren (ung og dum, som jeg var).. Men eksen hevdet på forskjellige tidspunkt at han hadde vært norgesmester i tae kwan doo og at han hadde spilt på a-laget for et navngitt lag i tippeligaen. Jeg regnet ikke med at noen av delene stemte, og ba han om bevis, men han snakket det bare bort. I et forsøk på å søke opp navnet hans på google fikk jeg ingen treff, haha. Når jeg søker på navnet hans nå finner jeg ikke noe annet enn de typiske treffene a la "XXX på Facebook" og "XXX på skattelistene". Hvorfor noen finner på å lyve om sånne unødvendige, og lett motbeviselige, ting er for meg uforståelig. Jeg var jo forelsket i fyren, og de rare påfunnene der gjorde jo at jeg syntes mindre om han.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå