Wonders Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Dette er en dansetrening. Sats har slike grupetimer. Jeg har slitt med å finne timer som passer meg etter jobb med Zumba. Og nå gidder jeg ikke mer. Jeg bestillte pakken på nettet og vips danser jeg hjemme. Det er mye lettere enn jeg trodde, og selv om salongbordet og teppe må vike, så durer jeg i vei. Noen som har prøvd Zumba hjemme? Eller på SATS?? http://www.youtube.com/watch?v=NNZizu5D6GA&feature=related 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Gøy med sånne timer hjemme, og veldig greit når man ikke får gruppetimene på treningsstudio til å passe med arbeidstid. Jeg har funnet noen interessante koreografier på Youtube, men foretrekker så langt DVD-settet Zumba Exhilarate (se presentasjon av DVD'ene her: Zumba Exhilarate) Men hvis man ikke har lyst til å investere i settet eller vil få litt innføring i Zumba o.l. trening før man kjøper, er Youtube et veldig fint sted å lete opp artige treningsrunder til hjemmebruk!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Gøy med sånne timer hjemme, og veldig greit når man ikke får gruppetimene på treningsstudio til å passe med arbeidstid. Jeg har funnet noen interessante koreografier på Youtube, men foretrekker så langt DVD-settet Zumba Exhilarate (se presentasjon av DVD'ene her: Zumba Exhilarate) Men hvis man ikke har lyst til å investere i settet eller vil få litt innføring i Zumba o.l. trening før man kjøper, er Youtube et veldig fint sted å lete opp artige treningsrunder til hjemmebruk! Jeg misforsto litt, og ser jo nå at du har kjøpt spillet og ikke bare bruker videoene fra Youtube... Venninna mi prøvd Zumba for Wii, men hun klagde på at spillet ikke registrerte alle bevegelsene korrekt. Hvordan fungerer det på PS3? Blir alle bevegelsene registrert i spillet eller er det noen bevegelser som ikke blir registrert? Kanskje det har noe med plassering av beltet å gjøre? Det ser jo veldig gøy ut å "konkurrere" litt også istedet for å bare gjennomføre koreografien som man gjør ved bruk av DVD-ene Samme AB.
Wonders Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg kan ikke noe om spillverden, så jeg har nå skjønt PS3 står for Playstation 3 Ja! Den må kjøpes kamera til, for jeg hadde ikke det, og en sånn liten "mikrofon"-formet dings som skal sitte på hofta i ett belte. Den viser med farger om jeg treffer eller ikke. Gul når du nesten treffer og grønn når du treffer, da blinker det og den sier "Good Job!" og jeg blir så stolt. Jeg har trent litt nå, og gått videre til neste brett, ny dansestil -når jeg har klart å etterligne så og så mye. Det er morro med nye ting, og ikke samme sang og dans over og over. Den oppfatter alt. Rart den ikke sukker når jeg bommer helt Belte skal sitte godt, det er borrelås, og den "mikrofonen" skal sitte på ene hofta i belte. Enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Har zumba til wii og syns det er et greit suplement til styrketrening på senteret og sykkelturer. Kjekt å sette på når været er grusomt ute Har også Michael Jackson The Experience, som så langt er det beste dansespillet jeg har testet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå