Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne på politiskolen til høsten og har samtidig planer om å få et barn til i løpet av studietiden. Men hvordan vil det være å gå gravid under dette studiet. De fleste andre studier vil det nok ikke være noe problem, men akkurat på politiskolen ser jeg for meg det kan komme utfordringer. Har hatt veldig enkle svangerskap tidligere, så regner med formen kommer til å være fin. Men er det noen som har gått 1. året f eks som kan svare på hvordan de tror det ville vært å gått gravid dette året? 2. året er jo praksisår så regner med det byr på større problemer. 3. året er det en forholdsvis hard fysisk eksamen å trene seg opp til så kanskje ikke det beste året dete heller.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått politiskolen selv, men har forstått det slik at 1.året er mye lesing (greit å gå gravid), 2. året en del praksis (tror det er greit å gå gravid her og, men si ifra, slik at du kan unngå voldelige situasjoner), mens 3. året ser ut til å ha mye og kraftig trening, og jeg tror ikke jeg ville gått gravid da. Men snakk gjerne med skolen, du kan umulig være den første med denne problemstillingen;)

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke vente med unge til etter utdannelsen?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...