AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Hei. Vi har nå prøvd en stund og har startet på pergo, brukt dette 2 ganger. Ingen ting har skjedd ennå, så vi håper på at alle gode ting er 3 Men jeg er så sliten nå, trøtt, kvalm og mye vondt i hodet. Kan jeg spørre om sykemelding en liten periode? Spørr jeg da legen min ell gynekologen??
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Hva med å gå til fastlegen og heller ta noen blodprøver for å finne ut hva det kan være? F eks lavt blodtrykk eller for lite jern i kroppen? Hvordan er kostholdet ditt, og passer du på å legge deg tidlig nok på kvelden for å få nok søvn? Må da være bedre å finne ut hva som er galt i stedenfor bare å få en sykemelding?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 TS her. Jo, det er sant. Jeg har begynt på lavkarbo, kjenner jeg får litt mer energi av det. Legger meg altfor tidlig, helst før 22.00 og opp kl 07.00. Skal være på jobb 07.30 så da går alt i fort film for å si det sånn. Er nok bare sliten og lei av alt for tiden.. Kommer seg nok litt når som det er sol å fint vær :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er delvis sykemeldt, fikk høyt blodtrykk av stresset rundt det å prøve å få barn + en del bivirkninger av Pergo. Merket at det hjelper.. Mulig litt off topic, men ble noen av dere sykemeldt under selve prøverørsbehandlingen? Skal begynne på en kort kur med sprøyter så egguthenting og innsetning. Gruer meg litt siden vi ikke har hatt noen forsamtale med lege og lurer veldig på hva som skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå