Gjest Suncharm Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Noen som har kjøpt en bra og billig kjøkkenvekt i det siste? Og kan fortelle meg litt om hvor de kjøpte den, og de tekniske greiene? :D Skal begynne å slanke meg og trenger noe å veie maten på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøkkenvekter trenger ikke koste mye. Ser ofte slike plastvekter til rundt 50-lappen og de fungerer helt greit, har en sånn hjemme selv. Ellers har de en fin en på Ikea i stål til 250 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Da trenger du nok en digitalvekt dersom du skal veie maten du spiser. Jeg kjøpte meg en slik vekt fra Grete Roede i sommer, ser de ikke har den på sida nå. Min kosta 450 tror jeg. Men de har en annen utgave til 325,- http://www.greteroede.no/butikken/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 2. februar 2004 #4 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har en digital kjøkkenvekt fra OBH. Den betalte jeg ca 250 for hos Lefdahl. Den tar helt ned til ca 4 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå