Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Puh, vært i byen i dag og lagt ut ønskeliste både hos Christiania Galsmagasin og Tilbords. Det var jammen ikke fort gjort, enda de skrøt av at min kjære hadde laget en veldig fin og oversiktlig liste i utgangspunktet. Ikke hadde de alt vi ønsker oss på begge butikkene heller, så noe måtte hit og noe måtte dit. I tillegg var servicen på Tilbords upåklagelig (Trondheim Torg) og jammen fikk jeg ikke med meg gave hjem også (to nydelige champagneglass med hjerteformet stett). Så nå er det en sak mindre å tenke på fremover............ .....men det ble tilføyd en del da som min kjære ikke vet om enda........... *ned i stua for et raskt informasjonsmøte*
Pusekatt Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Bare et lite tips; man skal også få gave fra Christiania Glasmagasin (2 stk champagneglass, Bristol. Og; husk å sjekke opp om alt er registrert på gavelistene. Vi hadde to bryllupsfester etter bryllupet vårt, og Christiania Glasmagasin greide ikke å registrere serviset vi ønsket oss (Tid fra Porsgrund), selv etter to klager/påminnelser! Vi registrerte ønskelisten, alt var nøye skrevet ned med varenummer og alt. Til første bryllupsfest fikk vi ikke noe servise. Da vi gikk for å "oppdatere" ønskelistene våre (krysse ut det vi allerede hadde fått på første bryllupsfest) fant vi ut at det ikke var registrert noe servise! :o Det lovet de å rette opp, men en uke før neste bryllupsfest, ringte moren min meg og sa at det fremdeles ikke var registrert noe servise! :o :o :o Vi var kjempeskuffet over den dårlige servicen vi fikk fra Glasmagasinet, og selv om vi fikk to stk Bristol champagneglass ekstra som plaster på såret, hjalp jo ikke det noe særlig for vår del. Det var jo servise vi ønsket oss (og trengte mest). Så; sjekk at de greier å registrere alt på ønskelisten! (Glasmagasinet nektet forøvrig å registrere glass vi ønsket oss som de kun har på Til Bords - også ganske firkantet gjort i våre øyne.....)
Saeria Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Så koselig at dere fikk en liten gave. :D Men det viktigste er vel at du har en ting mindre å tenke på. :D
Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 Ja det viktigste er at det er en mindre ting å tenke på ...og glassene var kjempesøte........ og vi fikk ikke noe på Glasmagasinet (iallefall ikke enda) Skal huske på å sjekke dem ut om de har fått med seg alt ja. Vi har bla. et kaffeservise vi ønsker oss som de ikke har på Tilbords, men på Glasmagasinet å da er det jo greit at gjestene våre skal kunne finne det på ønskelisten der. Og JA; Tilbords var mye mere hjelpsomme...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå