Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå i ett par måneder datet en utrolig herlig fyr, treffes flere ganger i uken.

Jeg har da begynnt å få følelser for han nå, og dette vet han. Men har tidligere sagt at han ikke er klar for noe forhold på grunn av personlige årsaker.

Til tider gir han "mixed signs" kan plutselig ta hånden min når vi går turer, kysser meg på kinnet og dulter til meg. Men for så la være med fysisk kontakt igjen.

Han tar ofte kontakt på sms/facebook og lurer på om vi skal finne på noe sammen, lurer på hvordan dagen min har vært etc. Men ikke sånn direkte flørtete, men med mye humor i mld.

Han har overnattet hos meg en gang iløpet av disse par mnd. men vi gjorde ikke noe utenom å stryke litt på hverandre og kysse litt. Noe som var helt fantastisk siden jeg kun har opplevd menn som vil fortest mulig ned i buksa på meg.

Dette føles så rett, han er helt fantastisk. Klaffer veldig godt sammen som mennesketyper, vi har det gøy og ler masse, alltid noe å prate med hverandre om og vi er ikke redde for å prate sammen om ting som kan være vanskelige.

Den siste tiden har jeg vært veldig forvirret over hva han vil/føler.... sitter med spørsmål som: er vi mer enn venner? føler han det samme som meg? hvor lenge må jeg vente for å høre om han er klar for noe mer?

Føler at jeg har satt livet mitt litt på vent for han, ikke datet noen andre i perioden vi har møttes selv om jeg har fått invitasjoner til det....

Hva gjøre videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hobbypsykologen tipper han:

Brent fingra tidligere, ikke helt ferdig med dette forholdet?

Eller, er på utkikk etter noe bedre men syns det er greit og ha kontakt / trene med deg?

Er usikker på å ta neste skritt / redd for å bli avvist?

Velg selv hva du syns passer.

Men hvorfor kan du ikke bare spørre om han er ønsker å inngå et mer seriøst forhold om det er det du ønsker?

Er jo bare to mulige svar (kanskje teller som nei).

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Men hvorfor kan du ikke bare spørre om han er ønsker å inngå et mer seriøst forhold om det er det du ønsker?

Er jo bare to mulige svar (kanskje teller som nei).

Enig. Og god hobbypsykologanalyse over også.

Du kan ikke gå å vente på at han skal finne ut om du er den rette, eller om han er klar for et forhold.

Det er noe som heter "sett kjærligheten fri, kommer han tilbake er han din, hvis ikke så var det greit å slutte"

Skrevet (endret)

Føler at jeg har satt livet mitt litt på vent for han, ikke datet noen andre i perioden vi har møttes selv om jeg har fått invitasjoner til det....

Strålende! :)

Ikke klar for et (serisøt) forhold? Hm, den likte jeg ikke. En slik kommentar tyder jeg dithen at han kanskje ikke er fullt så interessert eller at han venter på at det skal dukke opp noe bedre med tiden, og i mellomtiden holder han liv i gløden slik at han har noe å falle tilbake på om han ikke har hellet med seg. Da behøver han ikke å leve i sølibat i kanskje lang periode inntil han finner en ny. Altså blir du bare en slags pauseunderholdning. Råttent gjort, det er det, dog er det også slik mange menn, såvel kvinner, holder på for å unngå mangel på sex. Det er enklere å ha en som man tvinner rundt fingeren enn å skru på sjarmen hver helg for å kanskje få seg et ONS. : /

Brutalt, men det er slik jeg antar at han ser saken.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Her lukter det pauseunderholdning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...