AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Er det noen her som har fjernet tatovering med laser? Hvilken klinikk gikk du til? Hvor mange behandlinger må/måtte du ha? Forsvant tatovering helt? Hvilke farger hadde du på tatoveringen din? Håper noen vil svare
Gjest finurlig Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Har ikke prøvd det nei, men kunne tenke meg å forsøke tipsene til GetRidTattoo først før jeg evt. punger ut for laser..
Gjest Yellow Taxi Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Har ikke prøvd det nei, men kunne tenke meg å forsøke tipsene til GetRidTattoo først før jeg evt. punger ut for laser.. Det der er jo på nigeria-svindel nivå. Sheezh
Gjest finurlig Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Det der er jo på nigeria-svindel nivå. Sheezh Har foretatt en viss form for undersøkelser, og ikke funnet noe negativt til nå. Men værsågod, opplys meg.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Har foretatt en viss form for undersøkelser, og ikke funnet noe negativt til nå. Men værsågod, opplys meg. Leste du på siden hva produktet er for noe??? Det er en håndbok som visstnok inneholder "den store hemmeligheten alle profesjonelle holder skjult for deg for at de ikke skal miste jobben sin" (Oversatt av meg). Utrag fra siden: "SECRET#1: Discover this 3 common household ingredients and when combined has the power to remove your unwanted tattoo A little known secret oil that has 100% natural substances to eliminate virtually all tattoos SECRET#7: A simple and shocking easy 15 minute treatment to eliminate unwanted tattoos that works almost like magic" I tilegg viser de "før og etter bilder" som har bedre resultat enn de fleste oppnår med mange timer med laser behandling. Om du ikke ser at dette er svindel så er jeg redd du bare bør fraskrive deg alt økonomisk ansvar først som sist, før du går på en skikkelig smell. 4
Gjest finurlig Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Ja, jeg har lest på siden. Jeg har også lest på norske tatoveringssider som henviser til denne siden dersom man vil fjerne tatovering.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Ja, jeg har lest på siden. Jeg har også lest på norske tatoveringssider som henviser til denne siden dersom man vil fjerne tatovering. Ok, da gir jeg offisielt opp. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Ja, jeg har lest på siden. Jeg har også lest på norske tatoveringssider som henviser til denne siden dersom man vil fjerne tatovering. De kan ikke mene det alvorlig. Dersom det var andre måter å fjerne tatovering på enn å bruke laser, så hadde det vært verdenskjent, skikklig verdenskjent, tror du ikke? Er mer enig med YellowTaxi jeg, tror ikke det fungerer på annet enn å fjerne pengene fra din konto.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Men er det ingen som har fjernet en tatovering med laser her?
laperla Skrevet 27. mai 2012 #12 Skrevet 27. mai 2012 Jeg går til behandling for å få fjernet en tatovering med laser... Nå i juni blir det min 10. behandling, og i verste fall må jeg opp imot 20. før den er helt borte. Når blekket er borte, vil jeg mest sannsynlig trenge behandling som fjerner/korrigerer arr. Min tatovering er svart, og den fargen for å være "enklere" å få bort enn farger. Etter hva jeg har hørt på stedet jeg får behandling, er det svært vanskelig å si hvor mange behandlinger en vil trenge før en kan si seg fornøyd med resultatet. Hos noen ser de stor forskjell etter en behandling, og kan klare seg med 3 oppmøter. Andre trenger betydelig flere behandlinger før blekket gradvis blekner. Blekket som blir brukt, og om tatoveringen er utført av profesjonell spiller stor rolle.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Jeg går til behandling for å få fjernet en tatovering med laser... Nå i juni blir det min 10. behandling, og i verste fall må jeg opp imot 20. før den er helt borte. Når blekket er borte, vil jeg mest sannsynlig trenge behandling som fjerner/korrigerer arr. Min tatovering er svart, og den fargen for å være "enklere" å få bort enn farger. Etter hva jeg har hørt på stedet jeg får behandling, er det svært vanskelig å si hvor mange behandlinger en vil trenge før en kan si seg fornøyd med resultatet. Hos noen ser de stor forskjell etter en behandling, og kan klare seg med 3 oppmøter. Andre trenger betydelig flere behandlinger før blekket gradvis blekner. Blekket som blir brukt, og om tatoveringen er utført av profesjonell spiller stor rolle. Takk for svar Hvilken klinikk er det du går til? Er tatoveringen din stor? Hvor på kroppen er den? Får du store arr av laserbehandlingen, siden du sier du må korrigere arrene? Trodde ikke lasere etterlot arr. Håper du vil svare
laperla Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Takk for svar Hvilken klinikk er det du går til? Er tatoveringen din stor? Hvor på kroppen er den? Får du store arr av laserbehandlingen, siden du sier du må korrigere arrene? Trodde ikke lasere etterlot arr. Håper du vil svare Laserlegene... De har klinikker rundt omkring i landet. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt kontakt med en klinikk og fått en konsultasjonstime. Det er uforpliktende. Tatoveringen er ikke stor, ca. 5 cm lang og 1-2 cm i bredden. Det med arrdannelse er svært forskjellig fra person til person. Laser kan gi arr, og gjerne da hvis en er nøt til å få utført mange behandlinger. Foreløpig har jeg ingen tegn til arrdannelser, men personalet på klinikken nevner stadig etter endt behandling at jeg kan være i faresonen til å få arr. Min tatovering sitter på underarmen, altså på et sted med svært tynn hud som igjen øker faren for arrdannelse. Verst tenkelige scenario vil iflg. personalet være når blekket er forsvunnet, og jeg sitter igjen med en arrdannelse med omriss av tatoveringen. Dette er visstnok ikke uvanlig. Tenker at det er årsaken til at personalet har forberedt meg på dette. Må bare tilføye at denne prosessen ikke bare er svært tidskrevende, men også smertefull. En må virkelig smøre seg med tålmodighet, og ikke forvente store forandringer. Før første behandling ble jeg forespeilet at blekket ville være borte etter 5 behandlinger. Slik ble det ikke. Det skal sies at jeg håpet at den ville være borte nå i sommer, men da må det skje noe mirakuløst ved neste behandling. Skal innrømme at jeg har mistet motet ved flere anledninger, da det er vanskelig å ikke se seg blind på fremgangen. Håper dette var til noe hjelp. Lurer du på noe annet, kan du sende en PM. Endret 30. mai 2012 av laperla
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har også en tatovering jeg skal fjerne, men siden behandlingen går over flere måneder, må jeg vente til høsten. Skal på ferie til Tyrkia om 4 uker, kan ikke gå rundt med åpent sår på skulderen. Du må passe på at du ikke får sol på den før du går i gang med behandlingen. Jeg fikk beskjed om å smøre den inn med faktor 50.
FrøkenC Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 TS: Hvorfor tatoverer du ikke over den tatoveringa du vil ha vekk? Finn en dyktig tatovør og la han finne ut hva som vil bli pent ut ifra den gamle tatoveringen. Laserbehandling skal jeg aldri dra til.... grøss! Må være utrolig vondt, og samtidig svinedyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå