Gjest Sobril Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Sånn av ren nysgjerrighet... Hvilken musikk har du slengende i bilen? Tittet gjennom her nå, og det er ganske variert skulle en tro; Kent, Eels, Tori Amos, Sheryl Crow, Foo Fighters, The Cardigans, Superfamily, Depeche Mode, The Beatles, Kaizers, Big Bang, White Lies, St Thomas og R.E.M. (og sikkert noen fler i hanskerommet) Edit; var nedom og tittet igjen - hadde visst glemt noen (og dét er ikke lov) Endret 21. mai 2012 av Sobril
Ryvre Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Har plass til 4 cd'er i spilleren og der har jeg: •siste plata til Lars Winneräck •en samleplate fra Bandit Rock •en plater av Kaizers Chiefs •en brent cd med diverse musikk Ellers bruker jeg iPhonen og Spotify i bilen. Har en slik duppedings som jeg setter i iPhonen så jeg kan høre musikk på anlegget fra telefonen
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Har en sånn mp3-cd med mange album på, og det er en god blanding, ja. Har: The Black Keys Radiohead Vampire Weekend Susanne Sundfør Jefferson Airplane Jack White Det var de jeg kom på siden det er de jeg har hørt mest på i det siste..
Gjest Nenya82 Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Jeg bruker Mp3-spiller i bilen,og akkurat nå har jeg: -"Into the wild" soundtracket med Eddie vedder. -A perfect circle. -As blood runs black. -Led Zeppelin. -Gojira. -Witchcraft. -The devils blood.
Gjest Cessie Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Siden bikkjedyret skulle være med sist jeg kjørte, så ligger det 3-4 Hellbillies-cder i bilen. Da bikkjedyret var liten terroristvalp var Hellbillies det eneste som kunne roe ham ned, og musikken får ham fremdeles rolig. Ellers pleier jeg å høre på lydbok når jeg kjører langt. 2
Namine Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Er nok mest trace/pop i bilen min. Bla. Dave darell, Tony iggi (han har bla en sang som heter astronomia, den er bra), David guetta, Gigi D'Agostino, katy perry, diverse trancelåter, diverse poplåter osv. eneste jeg har veeeldig lite av, er hip hop og rapping og slikt. 1
Gjest *Paige Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 Jeg hører som regel på radio, men liker ellers å høre på Coldplay, Keane, A-ha eller samboerens kjøremusikk (les: fra rånemiljø = hard dance mania og slikt eller tvert i mot 80-tallsklassikere). Veldig variert, med andre ord Jeg har forskjellig musikk til ulike humør og tider. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Janis Joplin Foo Fighters Massive Attack Big Bang Mats Langer Eurytmichs Jeg liker mangfold.
LeaMichele Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 Har mp3 cder i bilen, så der er det alt for mye rart. Men det må være fengende og gjerne litt fart i sangen. Er det rolige sanger blir jeg så trøtt. Og det er jo ikke bra når man kjører
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2012 #10 Skrevet 21. mai 2012 Deftones, Incubus, Marilyn Manson, A Perfect Circle, Tool, Puscifer - stort sett det jeg hører på til vanlig ellers. Men mest av alt liker jeg å høre lydbok dersom jeg skal kjøre langt.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Massive Attack Def Leppard Burial Robbie Robertson Simple Minds Toto Moby R.E.M Sting Peter Gabriel DJ Shadow David Gray Elliot Smith Nero + en cd og to med variert musikk
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Queen Billy Idol a-ha Lady Gaga Madonna Rammstein Manowar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå