Gå til innhold

Blir tante til en gutt i natt, hva kan jeg kjøpe i barselsgave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Hva med et mykt babyteppe?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :)

Jeg tror mor allerede har vært på teppeinnkjøp. Men det var en god ide. Kanskje jeg skal se etter det :)

Skrevet

Babypledd, kluter eller håndklær med "hette" slik at det er lett å pakke inn en nybadet baby. Virker kanskje litt kjedelig, men vi fikk aldri nok... Kanskje en leke? Plutselig er ungen to måneder gammel og leker i sterke farger blir kjempepopulære.

AnonymBruker
Skrevet

Får man kjøpt sånne håndduker med hette på HM?

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Tviler på at du finner det på HM. Men de har det på Princess og Barnevognhuset Rudo i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt noe til mor, for flott innsats. Deilig med bodylotion og dusjsåpe, et ukeblad og en god te eller kald drikke.

Babyen får alltids nok......

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt noe til mor, for flott innsats. Deilig med bodylotion og dusjsåpe, et ukeblad og en god te eller kald drikke.

Babyen får alltids nok......

Tenkte jeg også på:)

Nå jeg lå på barsel fikk jeg en kurv av min beste venninne med snop, blader, håndkrem, desinfeksjon som jeg brukte mye, god shampo/balsam og dysjkrem, heeeelt fantastisk herlig:)

Babyen får så mye uansett, kansje en liten bamse til han så han kan ha oppe i sengen sin:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjøpt noe til mor som du vet hun liker:) Også kanskje noe klær til baby

Skrevet

Jeg kjøpte et par små leker som han snart ble stor nok til og en fin blomst med et personlig kort til de stolte foreldrene :)

Skrevet

Fikk du kjøpt noe, TS? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...