Gå til innhold

Hvor kjøpe litt fint undertøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen måneder som singel ser jeg behovet for å oppgradere undertøysgarderoben. Eksen la ikke merke til hva jeg hadde på meg, så da ble det stort sett et kompromiss mellom "ganske fint" og "fornuftig". Jeg har kjøpt mye på HM, greit nok, men noen bh-er mister fort passformen. Har ikke særlig god økonomi, samtidig vil jeg gjerne se bra ut :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm som du sier.. Og andre sånne butikker, de har jo noen fine ting på Gina eks.. Også er det vel butikker som UnderTøyet, triumph, Og underverker og charmelle på nett :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette! Synes de billigste butikkene (H&M, lindex, cubus, kappahl ol.) har undertøy som ofte har litt dårlig passform, eller mister formen fort. Samtidig synes jeg de spesialiserte undertøysbutikkene blir litt for dyrt - synes det er litt for mye med 600 for en BH. Finnes det ingen "mellomklasse" når det gjelder undertøy der ute? :-)

• Liker 1
Skrevet

Change og LaSenza har middels pris.

Skrevet

Om du bor nær Svinesund så har de mye fint undertøy på NewYorker på nordbysenteret. Kjempegreie priser, og masse å velge i:)

Skrevet

Om du bor nær Svinesund så har de mye fint undertøy på NewYorker på nordbysenteret. Kjempegreie priser, og masse å velge i:)

Du tenkte på Hønan Agda du ;)

• Liker 1
Skrevet

Du tenkte på Hønan Agda du ;)

Hæ? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper BH-er på Change. Truser kjøper jeg stort sett på H&M. Når det er salg med 20/30/40 kroner per truse hamstrer jeg og kjøper minst fem av hver truse. Har stort sett bare hvitt og svart undertøy. Passer alltid på å ha truse og BH som matcher :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...