Jens Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Da jeg prøvde kjolen min og betillte undertøy og strømper med strømpebånd fikk jeg beskjed om att strømpene skulle være ivory i og med att kjolen var det. Korstettet er også i ivory. Jeg trodde jeg skulle ha hvitt korsett og hvite strømper jeg....Har dere andre med ivory kjoler også strømper og korstett i ivory?
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Mitt undertøy er helhvitt. det er fordi jeg har kjøpt en stroppeløs bh fra H&M som jeg skla ha under kjolen og matsjende truse. Jeg skal ha strømper som er hudfarget, for jeg liker ikke hvite strømper...
Imax Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Angrer som en hund på at jeg brukte MASSE spenn på undertøy... Farven er vel ikke så nøye med?
jea Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 Jeg skal ha hvitt undertøy..Og har diamant hvit kjole
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #5 Skrevet 31. januar 2004 Angrer som en hund på at jeg brukte MASSE spenn på undertøy... Farven er vel ikke så nøye med? Slapp unna med 129 for bh og 69 for truse... Funker for meg iallefall!!
momo Skrevet 31. januar 2004 #6 Skrevet 31. januar 2004 Jeg skal ha hvitt undertøy og hudfargede strømper. Kjolen min er hvit. :D :D
Tari Skrevet 1. februar 2004 #7 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har kjole i ivory, og korsett, truse og strømper i samme fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå