OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har veldig tynne og korte øyenipper- Hvilken er den beste. Den som får vippene nesten til å berøre øyebrynene? Lancomes Doll Eyes var oppskrytt. Den bare drysser. Så kriteriet må værre at den ikke drysser- Takker for svar.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Jeg liker faktisk Max Factor False Lash Effect mascaraen best, IKKE den vannfaste, den har ikke like god effekt på mine vipper som den 'vanlige' Ikke er den så dyr heller i forhold til mange andre.. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Jeg bruker MaxFactor false lash effect fusion (lilla pakning) til hverdags og får kjempefine vipper av den. Holder hele dagen, drysser ikke og er lett å fjerne. På fest bruker jeg den nye MacFactor false lash effect 24 hours. Folk tror jeg har vippeextensions når jeg bruker den! Den holder utrolig godt, men... det er fryktelig vanskelig å fjerne den synes jeg, så bruker den bare til spesielle anledninger.
Gjest BabyBlue Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Liker Hypnose av lancome for tykkelse, også går jeg over med en annen mascara for å skille vippene og gi lengde (da er de med silikonbørste best).
Gjest Eira Sofie Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 denne er bedre enn alt annet elsker den!! <3 stol på meg jeg har vært innom en del <3 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~434.htm
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bruker MaxFactor false lash effect fusion (lilla pakning) til hverdags og får kjempefine vipper av den. Holder hele dagen, drysser ikke og er lett å fjerne. På fest bruker jeg den nye MacFactor false lash effect 24 hours. Folk tror jeg har vippeextensions når jeg bruker den! Den holder utrolig godt, men... det er fryktelig vanskelig å fjerne den synes jeg, så bruker den bare til spesielle anledninger. Hva er forskjellen på false lash effect (som ble nevnt i innlegg nr 2), false lash effect fusion, og false lash effect 24 hours?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Den der gule fra Maybelline(?), den som har samme farge som de gule taxiene i New York. Den er helt fantastisk! Får utrolig flotte vipper fulle av volum:)
Honesty Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Diorshow Extase gir masse volum og sitter uten å drysse til du fjerner den. Hypnose Dolleyes drysset som bare det på meg, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå