OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg vil gå til anskaffelse av en MAC foundation. Jeg bruker Medium i Bare Minerals. Hvilken farge tror dere kommer nærmest den? Den må gi fuktighet. Jeg vil helst ikke ha oljefri. Kan dere hjelpe meg? Hva koster den foresten? Endret 22. mai 2012 av OPIgirl
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har aldri prøvd MAC selv, men kanskje 'MAC Studio Sculpt' kunne være noe for deg? Jeg fikk anbefalt den en gang siden den visstnok skal gi fuktighet til litt tørrere hudtyper, men man vet jo aldri. Farger kan du se HER
Chocoholic Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kan ikke hjelpe med fargevalg, men jeg vil bare si at jeg ikke anbefaler MAC foundations til daglig bruk, ihvertfall ikke de som faktisk har noe dekkevne. Jeg har prøvd 5 forskjelliige og jeg fikk utbrudd, tørr hud ++ av samtlige. De har kommet med noen nye etter den tid så kan jo være at du finner en bra en likevel, men det er greit å ha i bakhodet at MAC ikke passer for sensitiv hud til daglig bruk.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Må bare be deg om å styre unna mac foundation om sommeren. Har studio fix (den i cream), og bruker den ikke nå som sola står oppe. Kan kanskje være greit for tørr hud som trenger noe i en mer kremet konsistens, men for meg ble den litt overkill i sola. Men absolutt god dekkevne og godt fargeutvalg : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå