Gå til innhold

Kjøpe/leie brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har fått inntrykk av at så mange kjøper bryllupskjolen for tiden... hva gjorde dere og anbefaler dere det? Jeg tror ikke jeg hadde turt å ta sjansen på å bestille på nett fra utland... så jeg nå nok ta turen til en salong. noen å anbefale? hvilke erfaringer har dere? og er det sånn at de fleste salonger tilbyr leie? eller nå jeg regne med å kjøpe for så prøve å selge den igjen senere? kommer leieprisen an på kjolens pris i utgangspunktet, eller er det vanlig med fastpris. beklager mange spørsmål og rotete innkegg, men det dukket stadig opp noe jeg undret over:))

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min i salong i fr.stad på opphørssalg i februar i fjor. Det ble billigere enn og leie for meg. Det er ikke alle salonger her nede som leier ut i hvertfall, og når jeg så utleie kjolene så ville jeg heller ikke leid disse, de jeg så på var gule, og de var flekkete, i tilegg kostet det 6000 og leie de.

Skrevet

Hvis du vil spare penger på kjole så vil jeg anbefale deg å kjøpe brukt, eller bestille fake. Det er rimelig dyrt å leie bryllupskjole, i tillegg så må du betale for kjolen hvis den blir ødelagt på en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...