Gå til innhold

et lite trekantdrama

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hallå.... jeg er en gutt på 19 år som har et lite problem som selvsagt inkluderer en dame. når jeg flyttet til den plassen jeg bor på nå ble jeg kjent med en gutt som er 25 år og meget innadvendt. vi hadde mange av de samme interessene og fant godt tonen i sammen. så var det en gang vi skulle ut at vi reiste til et vorspiel med noen venner av han og der møtte jeg en jente som var noen år eldre enn meg. vi ble etter litt ganske godt kjent og var en del samme. i begynnelsen likte jeg henne bare som en venn, men etter en stund ble jeg mer og mer forelsket i henne. så var jeg et par måneder i utlandet og jeg snaket med henne nesten daglig. da var også den sjenerte kameraten min og blitt kjent med henne. det var noe som forundret meg siden han er så sjenert og innadvendt. så kom jeg tilbake nå for et par uker siden og forholdet mellom meg og venninna mi har utviklet seg litt. så var jeg ut på et diskotek på lørdag for å møte vennene mine. der møtte jeg kameraten min som ikke i det hele tatt var innadvendt og sjenert(han var godt full) og sa høyt når venninna mi kom at der kommer jo elsklingen din. jeg sa til han at han ikke måtte si det høyt og da brast det for han. vi måtte gå ut av utestedet fordi han nesten begynnte å grine, og da fortalte han meg at han også var forlesket i henne og at han som var så sjenert og innadvendt hadde ikke sjangs på henne mot en gutt som er betydelig flere år yngre enn ham selv og at han tok det som et stort nederlag. jeg sa til ham at vi måtte snakke om det en gang han var edru, men jeg fortalte ham ikke at det har utviklet seg litt mellom meg og henne. HVA SKAL JEG SI TIL HAM???? han har så lite selvtillit og jeg vil ikke knekke den enda mer. allerede er han sjenert og innadvendt i tillegg til at han ikke har vært med en dame i sitt 25- årige liv. dessuten har jeg ikke lyst til å miste han som en venn.

også sliter jeg litt med venninna nå. på de to ukene jeg har vært her har jeg vært mye opptatt med eksamen, men av og til har vi møttes og i sist uke begynnte vi å ha det riktig så koselig(uten noen form for klining eller sex i bildet). vi har i flere kvelder på rad bare vært i sofaen og strøket på hverandre og snakket om ALT mulig. men nå er jeg bare redd for at dette skal utvikle seg til et vennskap(ikke slik at jeg bare liker henne som en potensiell dame)og vet ikke i det hele tatt hvordan jeg skal få ordnet det slik at hun forstår skikkelig at jeg liker henne bedre enn en venn.

begge disse situasjonene er noe som jeg sliter noe grusomt med fordi jeg har aldri vært innblandet i noe trekantdrama før, og aldri har begynnt å like en som jeg egentlig har tenkt på som en venninne lenge før jeg begynnte å like henne.

håper på svar fra noen kloke sjeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...