LukaFrost Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg lurer på om det er noen her som har jobb via Manpower. Hva slags erfaringer har du?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 jeg jobbet en liten periode gjennom manpower. for min del funket manpower helt supert. jeg var ferdig utdannet, men grunnet stor konkuranse om arbeidsplasser fikk jeg ikke jobb. jeg begynnte dermed hos MP og jobbet gjennom de i ca 4 mnd. etter 4mnd fikk jeg meg fast jobb gjennom Mp. men det skal sies at i starten kan det være litt tungt. man blir ringt opp tidlig på morgen, og hiver seg ut av senga. må søke opp busser, kjøreveier osv. (lønner seg å ha klær og sekk klar) men etter en uke eller to fikk jeg de samme arbeidsplassene over uker/dager. så det ble litt mer stabilt. men det varierer. det kjipeste var jo å ikke vite hvor mye arbeid man fikk hver uke. det flotteste var å kunne si nei/bestemme selv om man ikke kunne en dag. men jeg mener Mp er en flott start for de som vil ut i jobb. på den andre siden, så har jeg nå som jeg er fast ansatt, sett ulike MP vikarer. noen funker fint, andre fungerer ikke i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå