Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet man må betale 25% av varens verdi i moms ved bestillinger på skjønnhetsprodukter fra utlandet + et gebyr i tillegg.

Men er det noe grense på hvor mye over man kan bestille? Må jeg f.eks betale noe ekstra i tillegg til denne 25 prosenten hvis summen overskrider 1000 NOK? Eller kanskje 2000 NOK? Vil kanskje gebyret øke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte jo å skrive at jeg er fullt klar over at man ikke trenger betale moms for varer under 200 NOK :gjeiper:

Skrevet (endret)

Hvis varen koster over 1000kr blir postens fortollingsgebyr nesten doblet. Så det blir på ca. 230kr. Utover dette er det som normalt med moms osv.

*Skriveleif

Endret av challenger
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vare koster over 1000kr blir postens fortollingsgebyr nesten doblet. Så den blir på ca. 230kr. Utover dette er det som normalt med moms osv.

Ok. Takk :)

Skrevet

Jeg vet man må betale 25% av varens verdi i moms ved bestillinger på skjønnhetsprodukter fra utlandet + et gebyr i tillegg.

Men er det noe grense på hvor mye over man kan bestille? Må jeg f.eks betale noe ekstra i tillegg til denne 25 prosenten hvis summen overskrider 1000 NOK? Eller kanskje 2000 NOK? Vil kanskje gebyret øke?

Rart dette, fordi sist jeg bestilte fra USA så måtte jeg ikke betale noenting. Pakken kom rett i postkassen... Monn om noe annet skjer denne gangen da, ny pakke på vei.. :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk en øvre grense, tror rundt 2500 eller noe. Hva som egentlig skjer da er jeg ikke sikker på, dog..

Skrevet

Det er faktisk en øvre grense, tror rundt 2500 eller noe. Hva som egentlig skjer da er jeg ikke sikker på, dog..

Hmm... Har ikke vært så mye.. Rundt 1500 denne gangen tror jeg.. Får se hva som skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...