Gå til innhold

Hvem mener du er de mest intelligente brukerne her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem mener du virker som de mest intelligente/smarte/reflekterte her inne?

hvem er du mest enig med og hvem er du mest uenig med?

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Meg selv såklart :duskedame:

• Liker 2
Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg synes Cossette er den mest reflekterte i alle fall. Men hvor smart og intelligent hun egentlig er er vanskelig å bedømme synes jeg. Synes også Cuckold virker relativt intelligent og smart. Men man blir litt "blendet" siden de skriver så bra. Jeg synes ikke det i seg selv bør være et argument for smarthet og intelligens.

Jeg er ofte uenig med brukere ala yes2yes og Tabris f. eks. :P

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! >MEG< selv da ;):)

Gjest Indra
Skrevet (endret)

Aaleyah ;)

Endret av Indra
  • Liker 2
Skrevet

Hva da - mest uenig, eller mest uenig, eller begge deler..? :klo:

Gjest foremma
Skrevet (endret)

Det er jo umulig å vite hvem som faktisk er intelligente og ikke, men et godt språk gjør ofte at jeg får intrykk av at skribenten er voksen og reflektert.

Endret av foremma
AnonymBruker
Skrevet

Ingen.

• Liker 3
Skrevet

WildThing. Tviler ikke et sekund.

• Liker 3
Gjest Sobril
Skrevet

Cuckold er veldig reflektert. Såpass at jeg ofte ikke leser alt han skriver :gjeiper:

Gjest Mahareth
Skrevet

Det er forskjellig fra underfora til underfora. Er sjeldent jeg er enige med noen i absolutt alt.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Føler jeg svarer Imli på alle sånne positive "hvem syns du er"-tråder her inne. Atter en gang gjør jeg det. Imli.

Og så liker jeg Silvermist godt.

Det varierer hvem jeg er mest uenig med, ofte er jeg uenig med enkelte bare fordi jeg syns de alltid er så satans irriterende at alt de sier blir feil.

AnonymBruker
Skrevet

inteligent ved jeg ikke, vanskelig å dømme utifra nett.

må man bare velge en man er enig med??

isf av kvinnene er det yes2yes, og av menna er det giacomo.p.

vet ikke helt hvem jeg er uenig med, for det meste er det AB'er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig å vite hvem som faktisk er intelligente og ikke, men et godt språk gjør ofte at jeg får intrykk av at skribenten er voksen og reflektert.

..hvorfor er det umulig å vite? :klo:

Skrevet

Det er sjølvsagt vanskeleg å seie kven som ER intelligente, men svara folk kjem med, og grunnane dei gjev for at dei svarar som dei gjer, gjev i alle fall ein pekepinn, saman med korleis dei formulerar seg. Dei som har veldig bastante meiningar, aldri kjem med noko bakgrunn for meiningane sine og ikkje greier å diskutere skikkeleg, synest eg ikkje verkar særleg intelligente. Dårleg rettskriving trekk og ned, sjølv om eg veit personen kan ha dysleksi, noko som ikkje har noko med intelligens og gjera.

Eg synest det verkar som om fleirtalet her inne verkar å vera normalt intelligente i alle fall - engasjerte folk som likar å diskutere, er sjeldan direkte dumme ;) Men dette kjem og veldig an på underforum - dei som diskuterar mest aktuelle/politiske/ideologiske/mellommenneskelege osv sakar, synest eg jevnt over verkar nokre hakk smartare enn dei som likar best å svare i trådar om "er han utro?", "er eg gravid? plis hjelp!" og "korleis tørkar du deg etter å ha vore på do?". Sjølv om hjernedaude trådar er moro ein gong i blant det og ;)

Eg tykkjer mange her inne verkar intelligente, uavhengig av om eg er samd med dei eller ikkje. Arabella, Purple Haze, Blondie65, I Grosny, Ludovie, Vera Vinge, Cuckold, norah, Søgni, Cosette, cornflake_girl, strykebrett... er blant brukarar eg synest virkar reflekterte og intelligente her inne.

Er jo ingen eg er einig med heile tida, men fleire av dei overnemnte får meg ofte til å verte einig med dei sjølv om eg i utgongspunktet ikkje var det - og det er jo ein kompliment til dei ;) Sjølv om det er fleire av dei eg ofte er usamd med og. I det siste har eg ofte vore einig med Søgni.

Eg er som oftast usamd med Katniss, Betty Boop_28 (eller korleis ein no skriv brukarnamnet hennar), sebastianen og Gitte89.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun kaller seg 'Honesty' og jeg synes hun er kjempeflink til å skrive og komme med tips til bl.a hudpleie og sminke.

Utenom det har jeg ikke ANELSE hvem som er smarte og kloke her inne, men jeg har et par navn på motsatt ende av skalaen... Men de skal jeg nok holde for meg selv :gjeiper:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Imli og Silvermist liker jeg å lese innleggene til. Og Tonje er oppegående (hvor har du blitt av Tonje??) Arabella sine innlegg pleier jeg også å lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...