Nette Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Hva er mest vanlig - å inngravere bryllupsdatoen eller forlovelsesdatoen? Eller velger mange å kun inngravere navnet på sin kjære?
magnhild Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Vi har navn og forlovelsesdato inni og skal gravere bryllupsdatoen utenpå på siden. Vi har en høy, 'firkantet' ring... Men ellers så er det vel bryllupsdatoen som er vanligst.
Arkana Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Vi har ikke inngravert forlovelsesdatoen (skal altså bruke forlovelsesringen som giftering), bare "Din elskede [navn]", og så skal vi inngravere bryllupsdatoen når den tid kommer. Når man har giftet seg blir jo forlovelsesdatoen litt "ubetydelig", da er bryllupsdatoen viktigst, derfor velger vi den. Begge synes jeg blir litt for mye.
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 Vi har forlovelsesdato i forlovelsesringen og bryllupsdato i gifteringen.
Gjest MrsL Skrevet 31. januar 2004 #5 Skrevet 31. januar 2004 Vi skal ha begge datoene i en ring vi...........
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #6 Skrevet 31. januar 2004 Her er tips om hva du kan skrive...
Lullu Skrevet 31. januar 2004 #7 Skrevet 31. januar 2004 Er vel mest vanlig med bryllupsdagen? Har ikke hørt noen feire forlovelsesdag etter at de er gift....kun bryllupsdag. Men om det er viktig for dere å ha begge datoene, så er det vel bare å gjøre det Andre ting å gravere i ringene: Din tvillingsjel.... For alltid din.... I gode og onde dager..... Min bedre halvdel...../Din bedre halvdel...... Mannen i mitt liv....Kvinnen i mitt liv Du og jeg Tro, håp og kjærlighet......
tuji Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Vi har "din xxx", forlovelsesdato, hjerte, bryllupsdato.
Jens Skrevet 3. februar 2004 #9 Skrevet 3. februar 2004 vi har evig din, navn "hjerte", bryllupsdato.
Tusenogtredve Skrevet 3. februar 2004 #10 Skrevet 3. februar 2004 Vi skal bruke forlovelsesringene som gifteringer, men beholder forlovelsesdatoen som eneste dato i ringene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå