Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Selger de ikke staffelier på Ikea? Har prøvd å søke der men finner ingenting... Noen som vet hvor man kan få tak i staffelier og hva de koster? Skal ha et billig et som jeg skal bruke en gang til bordkart i bryllupet vårt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøpte mitt på ikea i fjor, så det spørs om de ikke har det nå og! Kostet 150 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Kult! Thanks! *løpe på Ikea til uken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 31. januar 2004 #4 Del Skrevet 31. januar 2004 Eller du kan kjøpe 3 runnstokker og sette dem sammen i toppen med en skrue og en list midtpå. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. januar 2004 #5 Del Skrevet 31. januar 2004 Tre rundstokker og en list vil ikke holde. Tenk så flaut om den lister tipper rundt, midt i bryllupet til Tex? Skal du lage selv kan du vel ta utgangspunkt i tre rundstokker og en list, men suppler med støtte til både list og rundstokker. Så slipper du at hele sulamitten detter i gulvet midt under middagen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 1. februar 2004 #6 Del Skrevet 1. februar 2004 Øh!! Det staffeli vi selv har laget til ett malebarn holder fint det! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 1. februar 2004 #7 Del Skrevet 1. februar 2004 Jea whatever :blunke: Jeg mener fortsatt at faren for at lista skal tippe er tilstede. Og ved bryllup ønsker man å forhindre slike flauser. Noen dulter borti.. greit å unngå at det ramler sammen da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 1. februar 2004 #8 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvorfor skulle listen tippe - den skal jo skrus fast? Ikke fordi det har noen betydning for Tex som har mulighet for å kjøpe i butikk, men alikevel. Det er fullt mulig å lage et staffeli selv som er like funksjonellt og holdbart som ett man kjøper. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. februar 2004 #9 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg er helt sikker på at dere har fått det til å fungere. Men her skal jeg begrunne hvorfor jeg tviler: En rundstokk har en begrenset diameter. Slik jeg ser det er det bare mulighet til å skru i EN skru. Med bare ett festepunkt er sjansen der for at lista kan tippe rundt. Hadde det vært plass til to skruer derimot.. Derfor sier jeg at man får supplere med litt støtte, slk at flausen ikke skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 2. februar 2004 #10 Del Skrevet 2. februar 2004 Jolie: Hvis du tror at meninger er å feste listen til kun 1 av rundstokkene så skjønner jeg at du tror det vil tippe Men man fester selvsagt listen til 2 !!!! av rundstokkene, og da skal det godt gjøres at listen tipper rundt. Altså: Staffeli kan lages av 3 rundstokker, hvorav 2 vender "fremover", og listen festes til begge disse. Den siste rundstokkenen vender "bakover". Comprende ;-)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. februar 2004 #11 Del Skrevet 2. februar 2004 Oh djisøs kraist. Snakk om å drite på draget.. :oops: Ikke alle som har som har hjernen i behold ser jeg.. Who? Me? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #12 Del Skrevet 2. februar 2004 Jolie: Hvis du tror at meningen er å feste listen til kun 1 av rundstokkene så skjønner jeg at du tror det vil tippe Men man fester selvsagt listen til 2 !!!! av rundstokkene, og da skal det godt gjøres at listen tipper rundt. Altså: Staffeli kan lages av 3 rundstokker, hvorav 2 vender "fremover", og listen festes til begge disse. Den siste rundstokkenen vender "bakover". Comprende ;-)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå