kissmequick Skrevet 20. mai 2012 #1 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei. Jeg har akkurat fått vite at en venn av meg døde i helgen. Hvor lang tid (ca.) tar det til jeg får vite når begravelsen er? Fortsatt litt følelseskald (sjokk tror jeg) men trenger å få det praktiske på plass kjenner jeg. Må vite når jeg må ta fri fra jobb og sånn. Døden er ikke mistenkelig på noen måte, så vet at det tar rundt en uke? Kan begravelser holdes i helgene? Takk for hjelp <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. mai 2012 #2 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Begravelser skal holdes innen 8 dager etter dødsfallet, unntatt i meget spesielle tilfeller. Er ikke vanlig å ha begravelse i helgene. Edit: Kondolerer forresten! Endret 20. mai 2012 av Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 20. mai 2012 #3 Del Skrevet 20. mai 2012 Kondolerer Min mann ble bisatt 9 dager etter dødsdagen, fordi kirken ikke hadde ledig tid før da. Men mest sannynlig blir det i slutten av uken, men godt mulig i begynnelsen av neste også. Ville derfor snakket med en av pårørende, for de kan fortelle deg helt konkret datoen, når de har vært hos et begravelsesbyrå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mai 2012 Tusen takk for raske svar Må bestille flybiletter og ta fri og sånne ting også. Regner med at jeg får beskjed i løpet av kvelden eller morgendagen da, vil ikke ringe og mase.. Begravelsesbyråer og sånt har vel alltid åpent? Og vet når kirken har ledig? Han døde lørdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå