AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hjeeelp, jeg har eksamen i matte i morgen! Matte er mitt svakeste fag og jeg er supernervøs! Tenk om jeg stryker da! Nei uff.. Trenger litt oppmuntring her! Har ikke kommet opp i matte før.
Gjest SnowLeopard Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Du må ikke tenke at du stryker, det går nok fint Lykke til. 1
Gjest Jay Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Her er det et par gratis kapitler som kan være til hjelp, spesielt hvis du skal opp i muntlig http://www.eksamensangst.mind-set.dk/
cornflake_girl Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Pust rolig, gjør noe hyggelig resten av kvelden, legg deg tidlig, spis frokost, gjør de letteste oppgavene først på eksamen, og LYKKE TIL! 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Pust med magen, og husk at uansett utfall, så kommer det til å gå bra til slutt. Om du stryker, kan du ta den opp igjen. Alt ordner seg 1
Gjest BabyBlue Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Du har i morgen, også lager du det innlegget nå, 19:40? Litt i seneste laget for å forberede seg til en matterprøve. Det er et fag som krever øving over tid, ikke full panikk på kvelden dagen før: Da fungerer ikke hjernen optimalt uansett. Om du er helt håpløs leser du på det du kan og satser på å stå i faget Siden det er såpass tidlig på eksamensukene antar jeg at det er skriftlig, og ikke muntlig det er snakk om...?
Fandenivoldsk Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Det står jo ingenting om at h*n ikke har forberedt seg jeg hadde samme panikkfølelse før min matteeksamen, til tross for at jeg hadde øvd mye. Det går helt sikkert bra (og gjør det ikke det, så er det ikke verdens undergang likevel ) 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Det går som det går! Gå og legg deg, så er du mest mulig uthvilt til i morgen. Du lærer trolig ekstremt lite om du leser/pugger nå.
ninuska_ Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Du stryker ikke! Positive tanker! Du gjør ditt beste og det er godt nok. Dette går helt fint. Glad-historie: Jeg hadde panikk før statistikk eksamen. Jeg hater tall. Jeg hater alt som må regnes. Fikk 2 i matte på VGS, og jeg holdt på å stryke. Jeg følte at alt var bortkastet - jeg kunne like så godt droppe å møte opp. Hat-hat-hat. Endte opp med A, som tre av godt over seksti studenter. Det du føler NÅ reflekterer ikke nødvendigvis hvordan du gjør det i morgen Endret 20. mai 2012 av ninuska_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå