Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjeeelp, jeg har eksamen i matte i morgen! Matte er mitt svakeste fag og jeg er supernervøs! Tenk om jeg stryker da! Nei uff.. Trenger litt oppmuntring her! Har ikke kommet opp i matte før.

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Du må ikke tenke at du stryker, det går nok fint :) Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Pust rolig, gjør noe hyggelig resten av kvelden, legg deg tidlig, spis frokost, gjør de letteste oppgavene først på eksamen, og LYKKE TIL! :klem:

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Pust med magen, og husk at uansett utfall, så kommer det til å gå bra til slutt. Om du stryker, kan du ta den opp igjen. Alt ordner seg :)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Du har i morgen, også lager du det innlegget nå, 19:40? Litt i seneste laget for å forberede seg til en matterprøve. Det er et fag som krever øving over tid, ikke full panikk på kvelden dagen før: Da fungerer ikke hjernen optimalt uansett.

Om du er helt håpløs leser du på det du kan og satser på å stå i faget :jepp: Siden det er såpass tidlig på eksamensukene antar jeg at det er skriftlig, og ikke muntlig det er snakk om...?

Skrevet

Det står jo ingenting om at h*n ikke har forberedt seg :P jeg hadde samme panikkfølelse før min matteeksamen, til tross for at jeg hadde øvd mye.

Det går helt sikkert bra :) (og gjør det ikke det, så er det ikke verdens undergang likevel ;))

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går som det går! Gå og legg deg, så er du mest mulig uthvilt til i morgen. Du lærer trolig ekstremt lite om du leser/pugger nå.

Skrevet (endret)

Du stryker ikke! Positive tanker! Du gjør ditt beste og det er godt nok. Dette går helt fint.

Glad-historie: Jeg hadde panikk før statistikk eksamen. Jeg hater tall. Jeg hater alt som må regnes. Fikk 2 i matte på VGS, og jeg holdt på å stryke. Jeg følte at alt var bortkastet - jeg kunne like så godt droppe å møte opp. Hat-hat-hat. Endte opp med A, som tre av godt over seksti studenter.

Det du føler NÅ reflekterer ikke nødvendigvis hvordan du gjør det i morgen :blomst:

Endret av ninuska_
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode ord folkens! :)

Hilsen ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...