Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om tre dager kommer kjæresten min hjem, og jeg lurer på om dere har noen tips til hva jeg kan gjøre for å både føle meg og se kjempebra ut når han kommer hjem! :) Jeg har ikke dårlig selvtillitt eller noe, men det hadde vært gøy å se litt ekstra bra ut!

Alle tips motas med takk :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få litt sol på kroppen, det ser alltid friskt ut med farge. Hårkur, hårklipp? Spise masse sunn mat og holde deg i aktivitet.

• Liker 1
Skrevet

Ta litt sol eller sol deg ute om dere har vær til det der du bor? Føler meg alltid freshere og ser bedre ut med litt farge:)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Kjøp en god ansiktsmaske, kanskje etterfarge håret ( om du farger håret ) bleke tennene? En god og laaang joggetur etterfulgt av en godt bad med god såpe osv ?:P

Skrevet

- Prioriter en spa kveld hjemme. Skrubb huden, eksfolier huden med en ansiktsmaske og ha på en god fuktighetskrem.

- Bruk klær som sitter til kroppsfasongen din og som du føler deg fin i. Ta solarium om du ønsker litt mer farge og glød i huden.

- Ha et sunt kosthold og drikk mye vann.

- Nytt undertøy? Tror ikke kjæresten din hadde blitt misfornøyd med det i i hvert fall ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er mange gode tips over her! I tillegg til å ha en frisk farge, skrubbet kroppen med en form for peeling, tatt hårkur osv, bør du passe på å få nok søvn og være uthvilt :) De aller fleste ser best ut når man er opplagt, i tillegg til at humøret blir bedre! Sats på å holde sminken lett og naturlig (hvertfall slik at det ser naturlig ut)! Nytt og sexy undertøy vil kanskje gi deg en selvtillitsboost - i tillegg til at kjærsten din vil like det.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode tips! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Og plei hender og føtter. Skrubb de, la de få maske (ja, maske), fil neglene rene og pene, fjern død og stygg hud rundt neglebåndene og legg på neglelakk. Alt fra beige, blank til farge om du liker det.

Resten er jo blitt sagt.

Jeg skal gjøre det samme da min mann kommer hjem. Pleie meg selv fra topp til tå. Dusje ekstra lenge den dagen, sove litt ekstra dagene før, ta litt sol, hudpleie og jeg skal også ta massasje. I tillegg trene litt jevnt for det føler man seg alltid vel av, men på tre dager blir det jo ikke store forskjeller.

Har i tillegg nyklipt og nyfarget hår. Velstelte øyebryn og lett makeup.

Jaaa, jeg gleder meg til å se igjen mannen min som har vært i Afghanistan i mange måneder!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og plei hender og føtter. Skrubb de, la de få maske (ja, maske), fil neglene rene og pene, fjern død og stygg hud rundt neglebåndene og legg på neglelakk. Alt fra beige, blank til farge om du liker det.

Resten er jo blitt sagt.

Jeg skal gjøre det samme da min mann kommer hjem. Pleie meg selv fra topp til tå. Dusje ekstra lenge den dagen, sove litt ekstra dagene før, ta litt sol, hudpleie og jeg skal også ta massasje. I tillegg trene litt jevnt for det føler man seg alltid vel av, men på tre dager blir det jo ikke store forskjeller.

Har i tillegg nyklipt og nyfarget hår. Velstelte øyebryn og lett makeup.

Jaaa, jeg gleder meg til å se igjen mannen min som har vært i Afghanistan i mange måneder!

er du gravid og skal ta solarium?

• Liker 1
Skrevet

er du gravid og skal ta solarium?

Er mange uenigheter om det og ta solarium da man er gravid , pågrunn av strålingen, hørt om flere som gjør det, og da tar man gjerne et tykt håndkle over magen?

AnonymBruker
Skrevet

Er mange uenigheter om det og ta solarium da man er gravid , pågrunn av strålingen, hørt om flere som gjør det, og da tar man gjerne et tykt håndkle over magen?

Nei, det er ingen uenigheter om det. Tror du virkelig at et håndkle stopper stråling? :hakeslepp:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ingen uenigheter om det. Tror du virkelig at et håndkle stopper stråling? :hakeslepp:

Det er jo det at man blir mer pigmentert som er risikoen når man soler seg som gravid, ikke at strålene er så farlige i seg selv. Hallo.

Skrevet (endret)

Jeg føler meg alltid litt "flottere" når jeg har litt farge i ansikt og på kropp, og når hele meg er nybarbert og jeg kanskje til og med har skrubbet føttene og tatt på neglelakk.

Brunfargen kan man lett oppnå med selvbruningskrem, men de jeg bruker som jeg synes er gode er dyre å kjøpe i norske butikker. Hvilke som er gode av de billige du får kjøpt på Vita aner jeg ikke.

Men sånn strengt tatt er nok alle disse små tingene mest for egen selvfølelse, ettersom andre sjeldent legger særlig merke til det uansett.

Endret av Tonje!
Skrevet

Gravide og solarium

Vanligvis så kan gravide ta solarium. UV-strålene går kun cirka 0,5 millimeter inn i huden. Fosteret blir dermed ikke berørt. Gravide kvinner kan imidlertid få pigmentflekker og oppnå ujevn bruning når de soler deg.

I tillegg er det uheldig for fosteret hvis moren blir for varm.

Hentet fra herfra

Så får man jo gjøre som man selv vil :) Jeg er selv litt usikker..

AnonymBruker
Skrevet

Gravide og solarium

Vanligvis så kan gravide ta solarium. UV-strålene går kun cirka 0,5 millimeter inn i huden. Fosteret blir dermed ikke berørt. Gravide kvinner kan imidlertid få pigmentflekker og oppnå ujevn bruning når de soler deg.

I tillegg er det uheldig for fosteret hvis moren blir for varm.

Hentet fra herfra

Så får man jo gjøre som man selv vil :) Jeg er selv litt usikker..

Men dette hoppet du glatt over:

Statens strålevern fraråder all bruk av solarium.
  • Liker 1
Skrevet

Men dette hoppet du glatt over:

Hoppet glatt over?

Jeg leste ikke alt, jeg er imot å ta solarium uansett gravid eller ikke. Så det var ikke meningen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke gravid, så jeg driter i dette, lag deres egen tråd. :)

TS

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ser det fra typen din sitt ståsted så tenker jeg det beste tipset er lite/utfordrende klær. ;)

Skrevet

Ta en ansiktsmaske, få litt farge (sol utendørs eller solarium? Men ikke for lenge sånn at du blir rød!!), kjøp eller finn frem noen fine klær.

AnonymBruker
Skrevet

Få litt sol på kroppen, det ser alltid friskt ut med farge. Hårkur, hårklipp? Spise masse sunn mat og holde deg i aktivitet.

ja, særlig på tre dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...