Gå til innhold

spiral

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,jeg er en jente som har prøvd alle p-piller ,

men får sååå migrene av dem..

Nå har jeg spiral, men småblør sååå mye..

Det er såååå dritt ass,for til helgen skal jeg ha sex*rødme*

Og er glad i tunge lixom,,vil ikke la han s.... meg,

når jg småblør, hva gjør jg.....må jg slutte md spiral oxo,grrrr..

jeg haaaater kondom assssss...håper noen har råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan med fordel legge av deg det voldsomme fjortisspråket. Dette er et forum hvor denslags blir slått veldig hardt ned på, så pass deg for damene her.

Bortsett fra det så får du snakke med legen din om hva som passer for deg av prevensjon.

Skrevet

Du vil antagelig bli kvitt blødningsproblemet om du setter inn hormonspiral. Veldig mange blør mye eller får mellomblødninger med vanlig spiral. Med hormonspiral vil du (nesten) ikke blø.

Skrevet

Hvor lenge har du hatt spiralen da? Det er helt vanlig å ha småblødninger i opptil tre mnd med spiral.

Da jeg hadde vanlig kobberspiral småblødde jeg i ca to mnd. Ikke hele tiden, men så med litt ujevne mellomrom. Med hormonspiral ga det seg etter ca 6 uker.

Det går som regel over, men hvis det ikke gjør det bør du oppsøke legen din. (Trodde forresten slikt ble opplyst om når en fikk spiralen satt inn)

Lykke til

Skrevet

Du virker litt for ung til å ha spiral, trodde leger bare anbefalte spiral til kvinner som har fått minst ett barn, jeg?

Du bør jo selvfølgelig ta dette opp med legen din, så får dere sammen prøve å finne det riktige prevansjonsmiddelet for deg!

Mht. helgens sex, så får du passe på å dusje like før, så du er ren. Det går vel bra?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er vanlig med småblødninger mellom menstrusajon i begynnelsen når man har vanlig kobberspiral. Noen får også mye kraftiger menstruasjonsblødninger. Dette regner jeg med legen din fortalte deg når du fikk spiral ? Uansett er det ikke noe å engste seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...