Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har nylig begynnt å barbere meg nedentil,og synes det er bra.. meeen De blir ikke glatt,jeg bruker min barber maskin, men kjenner alltid stubber, samme hvor lenge jeg holder på... spes i kroken ved klitoris,og dette stikker sikkert litt for mannen.. så jeg ber dere om å gi meg råd ,om å hvordan bli heeelt glatt, hva jeg skal kjøpe/bruke.. håper på svar snarest:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har det samme problemet!! Blir aldri heeeeeeelt glatt, liksom.. Men jeg har ikke prøvd noe annet enn høvel.. Håper noen har noen gode råd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Voks er det eneste som duger men dette må gjøres i en salong. Søk på *brazilian wax her på forumet og du finner massevis av tips om pris, hvilke salonger som er gode etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 31. januar 2004 #4 Del Skrevet 31. januar 2004 Den metoden her tar kanskje litt tid men jeg garanterer at du blir helt glatt og myk og prikkfri! Gå til innkjøp av en mach3 høvel, (venus er bare teit...) og sensitiv barberskum mot rifter... nei, vanlig såpe gjør ikke samme nytten Legg deg i badekaret (evt.dusjen) og ha varmt varmt vann, det åpner porene og gjør barberingen lettere. Smør på litt babyolje og barberskum og begynn å barber MED hårene på selve venus begeret, (du ser hvilken vei de vokser) det beste er hvis du kan på en måte dra huden litt så den blir helt stram og barbere da, blir litt tettere barbering... og ta deg god tid og barber forsiktig for å ikke irritere den sarte huden... Når du er ferdig kan du se om du syns det er bra nok, hvis du fortsatt har noen små hårstubber igjen og vil ha helt glatt gjør du det samme som sist bare at du barberer mot hårene, veldig viktig at du er forsiktig så du ikke ender i en blodpøl..neida;) Under er litt enklere å barbere, sett deg på huk og finn frem et speil og sett i gang og barber, men vær forsiktig....og ta deg god tid Når du er ferdig skyll med masse kaldt vann, så kaldt du bare klarer for å lukke porene, smør på litt mer babyolje og avslutt med aloe-vera krem eller gel for å roe den irriterte huden. La huden puste litt så spankuler naken rundt litt, unngå å ta på stramme klær med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #5 Del Skrevet 31. januar 2004 1000 1000 1000 takk,det skal jeg prøve:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 31. januar 2004 #6 Del Skrevet 31. januar 2004 Tråden er ryddet. Det forsvant en del innlegg, da det var sitert til gjeste innlegget jeg ryddet bort, og rant ut i snikk snakk :blunke: Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 2. februar 2004 #7 Del Skrevet 2. februar 2004 min mann barberer meg med høvel og barberskum ,og klarer alltid å få meg helt hårfri og god. Stikker ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 #8 Del Skrevet 6. februar 2004 Få kjæresten din til å gjøre det.. Min kjæreste og jeg barberer ofte hverandre! Det er en deilig erotisk opplevelse samtidig som du slipper å knote sjøl..hehe.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 6. februar 2004 #9 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det er deilig å barbere hverandre. Når det blir en erotisk lek, tar man mer enn gjerne den tid som trengs for å få ett helt perfekt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 6. februar 2004 #10 Del Skrevet 6. februar 2004 Bruk hårfjerningskrem - det tar ALT! Vær obs på at noen kan få allergi-lignende reaksjoner - prøv litt på f.eks leggen først..... Har bare gode ting å si om dette jeg - kona blir som "nyfødt"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå