Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #1 Del Skrevet 31. januar 2004 Noen som vet om andre steder enn sportsbutikker å få kjøpt badetøy i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 31. januar 2004 #2 Del Skrevet 31. januar 2004 Cubus og Lindex har fått inn badetøy i noen butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 31. januar 2004 #3 Del Skrevet 31. januar 2004 Vet at mange butikker har badetøy på lageret som de henter frem hvis du spør. Kjøpte badedrakt til 2-åringen på Babyshop forrige uke som de hentet frem fra lageret. Da vi dro sydover forrige vinter fikk jeg betjeningen på H&M til å hente frem noen sommerkjoler til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. januar 2004 #4 Del Skrevet 31. januar 2004 Cubus sitt kommer i mars tror jeg. Kan hende noen har rester igjen fra i fjor som de selger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. januar 2004 #5 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg fikk tak i på H&M som hang framme. Der hadde de ikke minstens sin størrelse - men det fikk jeg tak i på KappAhl (som også hang framme...) Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 31. januar 2004 #6 Del Skrevet 31. januar 2004 H&M har fått inn mengder denne uken, både til voksne og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 31. januar 2004 #7 Del Skrevet 31. januar 2004 Benetton har alltid mye tøft, og sikkert noe liggende på lageret om de ikke har det fremme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. januar 2004 #8 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøpte bikini til vesla på KappAhl i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #9 Del Skrevet 31. januar 2004 Tusen takk, jenter, nå har vi fått skaffet det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå