LucidLunacy Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei, Er lei av å lete etter den virkelige gode frisør i Oslo og tenkte at dette er vel riktige stedet å spørre. Testing av div. har ført til mye rart, for å si det sånn ... Søker etter en som er kjempe flink i faget sitt og som ikke på død og liv skal presse siste "look" på folk selv om det ikke passer. Med andre ord; en som ser på ansikt og type og tørr å forslå en stil. Noen forslag? (kjære moderator, sjekka med FAQ om dette var greit å spørre om i forhold til reklame mm, fant ikke noe, så håper det er greit)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har gått hos Adam og Eva rett ved Sten og Strøm i mange år. Jeg har alltid vært fornøyd der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Albin Frisør på Karlsrud (ved Bekkelaget/Lambertseter, ca 15 min med t-bank fra sentrum) er vel verdt et besøk! Frisørene har en faglig dyktighet og følger med i motebildet uten at de prøver å presse noe på deg. Billigere enn salongene i sentrum; jeg pleier å betale ca 750 for vask/klipp/føn og farging. Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Arnts lille på st.hans haugen arnt er den beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 CanCam på Grünerløkka er en ganske ny salong. Snakk med Kenneth - han er kjempeflink. Tør absolutt å foreslå nye ting, men presser deg ikke. Og han er ærlig - snakker rett fra levra. Njoy!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 27. mai 2002 #6 Del Skrevet 27. mai 2002 Wow, Tusenfryd, vi har samme frisør.... Kan også anbefale Kenneth på det varmeste. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. mai 2002 #7 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg bruker Dittensalongen i Teatergaten og den er kjempebra, synes jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mai 2002 #8 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg liker meg på Adam & Eva i Oslo eller Petit Salong her i Kongsberg. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mai 2002 #9 Del Skrevet 27. mai 2002 Gurimalla, er det sant? Liker Kenneth godt. Begynte å gå til ham da han jobbet på Perry i Høyskolesenteret og har naturligvis blitt med over til hans nye salong. Må en tur snart, venter jeg lenger nå får jeg bare kjeft...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LucidLunacy Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 27. mai 2002 Tusen takk alle sammen for tips. Tror jeg skal prøve Kenneth siden jeg bor i nærheten. Når feriepengene kommer bestilles time. Gleder meg og er spent. Bedre egendulling enn frisør time finnes nesten ikke (hvis det blir bra da ...)Kommer tilbake med rapport om resultat. Takk igjen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaytee Skrevet 27. mai 2002 #11 Del Skrevet 27. mai 2002 Denne Kenneth må være et unikum, jeg kjenner en som også har blitt med ham fra Perry til Grünerløkka. Hun er ALLTID dritstilig på håret! Har inntrykk av at han er spesilet flink med farging. Nå tror jeg nesten jeg vurderer å prøve selv, kanskje vi møtes Tusenfryd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 28. mai 2002 #12 Del Skrevet 28. mai 2002 He, he; Tusenfryd, jeg har gått lenge hos Kenneth. Var der i forrige uke og fiksa på sveisen. Kjenner også mange andre som har fulgt han fra høyskolesenteret til Grünerløkka. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 28. mai 2002 #13 Del Skrevet 28. mai 2002 ok, har bestilt time hos Kenneth, og nå er jeg spent. Jeg har ikke klippet meg så mange ganger her i byen før, men fra min heimplass er jeg vandt til en ekstrem dyktig frisør. Dette blir spennede, jeg avgir rapport. For et effektivt reklameforum dette er jenter"S" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå