OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg sliter med tynne,glisne øyevipper. I tillegg til at de er korte. Nå vil jeg investere i et produkt som kan gjøre at de blir lengere og at det blir flere vipper. Hvilke produkt holder de de lover. Hva heter produkter og hvor mye koster det? Vil gjerne høre deres erfaringer. På forhådt takk :-)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Disse produktene er selvsagt bare humbug som selger meget godt til lettlurte fjols. Litt sånn som med sjampoer med vitaminer i og annet tøv. 2
OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Den 20. mai 2012 at 18.17, AnonymBruker skrev: Disse produktene er selvsagt bare humbug som selger meget godt til lettlurte fjols. Litt sånn som med sjampoer med vitaminer i og annet tøv. Er det så fordømt vanskelig å være hyggelig? Fjols kan du selv være. Hvis du ikke har noe mere oppegående å komme med, foreslår jeg at du holder kjeft. Endret 8. mars 2016 av OPIgirl 10
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Jeg leste en tråd her inne for ikke altfor lenge siden hvor ei som var hudpleier(?) advarte mot vippeserum, da en del av dem kunne få alvorlige bivirkninger på på øyet.. Det gjorde ihvertfall inntrykk på meg, så jeg bare pøser på med litt tjukk mascara istedet på mine små dunvipper og vurderer heller å lære meg litt om 'naturlige' falske vipper jeg kan ta av og på 1
Honeydew Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Har 3 venninner som har fått helt utrolige resultater med NeuLash. Type fra normale vipper til vipper som toucher øyebrynene. Har kjøpt en selv også nå, men har bare brukt den et par ganger, så kan ikke si noe om mine resultater ennå. Men at det bare er humbug som ikke virker har i alle fall mine venninner klart motbevist.
OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2012 Har 3 venninner som har fått helt utrolige resultater med NeuLash. Type fra normale vipper til vipper som toucher øyebrynene. Har kjøpt en selv også nå, men har bare brukt den et par ganger, så kan ikke si noe om mine resultater ennå. Men at det bare er humbug som ikke virker har i alle fall mine venninner klart motbevist. Hei Honeydew :-) Hvor får man kjøpt NeuLash og hva koster det?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Det folk kjøper er ordet" Serum"! Serum er bare tull,oppdiktet fjås som selges i dyre dommer og har liten eller ingen effekt da det meste er parfym og vann. Folk vil bedras og blir bedratt! 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 Har 3 venninner som har fått helt utrolige resultater med NeuLash. Type fra normale vipper til vipper som toucher øyebrynene. Har kjøpt en selv også nå, men har bare brukt den et par ganger, så kan ikke si noe om mine resultater ennå. Men at det bare er humbug som ikke virker har i alle fall mine venninner klart motbevist. Synes egentlig ikke det hørtes så lekkert ut, da.
OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2012 Det folk kjøper er ordet" Serum"! Serum er bare tull,oppdiktet fjås som selges i dyre dommer og har liten eller ingen effekt da det meste er parfym og vann. Folk vil bedras og blir bedratt! Fælt så negativ du var da. Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med. Er det bedre du tier still :-( 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 Så du foretrekker å kaste bort pengene dine på humbug? Jaja, psykisk effekt skal man vel heller ikke undervurdere. Tror du at du får penere øyenvipper og dermed føler deg bedre er det kanskje verdt det.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #11 Skrevet 20. mai 2012 Så du foretrekker å kaste bort pengene dine på humbug? Jaja, psykisk effekt skal man vel heller ikke undervurdere. Tror du at du får penere øyenvipper og dermed føler deg bedre er det kanskje verdt det. Jeg kan ikke svare for hva alle slike serum inneholder, men flere slike serum inneholder Bimatoprost. Dette er et stoff som er velkjent innen legemiddelindustrien - det brukes blant annet til å behandle grønn stær. En bieffekt av dette stoffet er forlengelse og fortykkelse av øyenvippene (en annen bieffekt kan også være fargeforandring på iris). Jeg har personlig ikke prøvd noen slike serum (dog har jeg hatt noen venninner med stor effekt), men det trenger altså ikke bare være humbug selv om det kalles for serum.
OPIgirl Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Har 3 venninner som har fått helt utrolige resultater med NeuLash. Type fra normale vipper til vipper som toucher øyebrynene. Har kjøpt en selv også nå, men har bare brukt den et par ganger, så kan ikke si noe om mine resultater ennå. Men at det bare er humbug som ikke virker har i alle fall mine venninner klart motbevist. Hvor får man kjøpt det og hva koster det ?Norske nettbutikker? Endret 20. mai 2012 av OPIgirl
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #13 Skrevet 20. mai 2012 neulash det ser meget fristende ut å prøve ja... men koster flesk. får se hvis jeg vinner i lotto....
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #14 Skrevet 20. mai 2012 det er littegranne billigere på ebay... men fortsatt koster det flesk.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #15 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har fått fantastisk fine vipper med et serum som heter Stimulash. Kjøpt på Gimle parfymeri sin nettbutikk. har brukt dem i 6 mnd nå, og vippene har blitt så lange og tykke. Anbefales på det varmeste. Prisen var i underkant av kr. 1000,-
Gjest BabyBlue Skrevet 15. januar 2013 #16 Skrevet 15. januar 2013 Neulash har en venninne og en slektning brukt lenge. Store endringer i hvert fall, både uten og med mascara :O Men vet ikke om jeg vil prøve det selv, vil ikke endre fargen på irisen min permanent liksom...
*Bumblebee* Skrevet 16. januar 2013 #17 Skrevet 16. januar 2013 Hei! har brukt stimulash selv,og JA det funker! men vær obs på noe..vippene blir megastive(ubehagelig),og du måå bruke det hele tiden.da jeg sluttet ble de tynnere og glisnere enn noen gang,så ikke mer serum på meg!! nå har eg gjenopprettet mine egne vipper etter bruk av serumet,så jeg tar vare på de slik de er nå istedet,myye heller naturlige vipper som ikke detter av i lass! det jeg derimot bruker serumet på nå er øyebrynene,mine er nærmest ikke-eksisterende etter overnapping da jeg var yngre.det funker bra der,det begynner å vokse ut mini-hår der det ikke var hår før så jeg synes brynene er blitt litt bedre etter serumet.Men bruker det nærmest hver dag,så det kan jo bli dyrt i lengden. men har vel hatt stimulash`n i ca 2,5 mnd nå,og den er ikke tom enda. Så får jeg se om jeg gidder å kjøpe nytt...dyre dråper!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #18 Skrevet 16. januar 2013 Jeg føler meg naiv... er det noen som kan forklare meg hvordan noe du setter PÅ øyevippene, kan få de til å voksen (innenifra) så de blir lange, tykke og flotte? Jeg spør fordi jeg føler jeg har gått glipp av noe her. Jeg har nemlig bestandig hørt at hår vokser fra hårroten under huden, så derfor forstår jeg ikke hvordan noe man setter på allerede utvokst hår kan stimulere noe som helst?? Og er det ikke nettopp dette menn som er tynne i håret har blakket seg på i alle år...? Anonym poster: e9c61247d2b3f5eddce71bdadfbafaa0
bonsaijenta Skrevet 16. januar 2013 #19 Skrevet 16. januar 2013 Jeg er veldig fornøyd med mine vipper, etter at jeg begynte med Neulash. Jeg hadde puslete vipper fra før. Jeg kjøpte mine hos Bettys på Løkka. Jeg var selv meeeget skeptisk, helt til jeg prøvde de selv:) Lykke til!
*Bumblebee* Skrevet 16. januar 2013 #20 Skrevet 16. januar 2013 man setter ikke på noe,det er en flytende væske.slik som eyeliner. les litt lenger opp så er det forklart hvilket virkestoff som er i serumet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå