Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Jeg kan ikke engelsk og synes det er utrolig flaut. Derfor velger jeg å være anonym nå. Er det noen som kan gi meg gode tips på hvordan jeg kan lære meg engelsk?
Arkana Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Du er neppe den eneste. Hva med å ta en kveldskurs? Eller kjøp et engelskkurs på CD/bok.
Gjest Poirot Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Språkkurs på cd/kassett. Friundervisningen pleiuer å ha nybegynnerkurs. Lykke til!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Jeg og lurer på dette. Får meg ikke til i voksen alder å hive meg på et kurs. Tror jo at alle andre kan så mye mere. Selv på nybegynnerstadiet. Jeg må få inn noe grunnleggende først. Det beg. å bli problematisk med ikke å kunne Engelsk. Særlig på nett. Det er så mange sider med bare engelsk. Skal man innstalere noe, så må jeg bare melde pass. Hvordan gjør dere det på ferie og jobb? det hender i min jobb at Engelsk kommer til stadighet.(folk som kommer) Jeg svetter og gjemmer meg bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå