Gjest Offensive Pie Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Det kommer veldig an på hva det står. Om du har tatovert et dikt, navnet på barna dine eller noe annet med faktisk betydning, kan det være kjempefint. Har du tatovert ditt eget navn, derimot... Det dummeste jeg ser er forresten tatoveringer med stave/grammatikkfeil.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Det kommer an på hva som står. Eget navn er teit, men noe av betydning i fin font kan være fint
Ziphud Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Skrift er fint det. Både alene og som element i en "større" tatovering.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Tatoveringer med skrift som element eller hovedmotiv er vår generasjons 'kinesiske tegn'-tatoveringer. Om ti år vil alle forbinde det med denne tidsepoken og kidsa vil mislike det 2
Sinner Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Spørs hva som står og om den er bra laget.De som har sitt eget navn minner meg litt om de luene vi hadde på 80 tallet med navnet vårt på. Kom og kidnapp meg liksom.. Endret 20. mai 2012 av Sinner
sologsommer Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 syns tattoveringer med skrift er veldig fint
Gjest Liss`pia Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Tatoveringer med skrift som element eller hovedmotiv er vår generasjons 'kinesiske tegn'-tatoveringer. Om ti år vil alle forbinde det med denne tidsepoken og kidsa vil mislike det Kanskje, men på den andre siden er det per i dag veldig in med retropregede tatoveringer.
Elle Premier Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 Synes det er veldig fint:) Ikke noe fint når man blir eldre da.
Sol79 Skrevet 20. mai 2012 #11 Skrevet 20. mai 2012 Jeg syns det er blodharry. Utrolig glad for at ingen av mine foreldre har en diger tatovering med navnet mitt på. 3
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #12 Skrevet 20. mai 2012 jeg husker en gang i gamle dager, da jeg var ung. den tiden jesus gikk på jorden og de siste dinosaurene var i ferd med å pakke sammen og pattedyra hevdet odelsretten sin. altså ca 80-tallet. den tiden tattoeringer var noe sjømenn og trailersjåfører hadde. slik er det fremdeles for meg, uansett hva motivet er, så ser jeg jaggu ikke poenget. det er harry. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #13 Skrevet 20. mai 2012 Jeg synes det er dødsharry. Har oppholdt meg litt i UK og kjente flere familier hvor faren i huset hadde tatovert inn alle navna og fødselsdagene til alle ungene oppover armen og av og til på skulder/rygg. De minte meg om nedtaggede buss-skur og jeg synes ikke det var så fint. Men hver sin lyst... 2
Karmosin Skrevet 21. mai 2012 #14 Skrevet 21. mai 2012 Navn minner meg også om tagging. Det kommer noe an på teksten, men siden jeg ikke vet noe om hva en gitt tekst betyr for den som har den på kroppen for resten av livet reagerer jeg ikke med mindre det står noe latterlig som YOLO eller en klisje som carpe diem. Det store problemet, nest etter skrivefeil, er fonten. Masse kruseduller er tacky. Generelt synes jeg håndskriftaktige fonter er fjollete. Hvorfor skal man tatovere tekst på seg hvis det er uleselig?
addict Skrevet 21. mai 2012 #15 Skrevet 21. mai 2012 jeg synes de alle fleste tattoveringer som IKKE er skrift er tacky. Stygge sommerfugler og blomster og fugler og delfiner og whatnot. Så lenge det ikke er veldig gjennomført i feks en sleeve eller noe sånt! Myyye fin skrift
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #16 Skrevet 21. mai 2012 Alt i gotisk skrift er per def tacky. Jeg er mer åpen for andre fonter. 1
Thought-Fox Skrevet 21. mai 2012 #17 Skrevet 21. mai 2012 Det kommer helt an på. Jeg er egentlig glad i skrifttatoveringer, men jeg hater bl.a. tatoveringer av eget/kjærestens/barnas navn/fødselsdato. Det er som oftest skrekkelig når folk tatoverer logoen til yndlingsbandet sitt, fotballklubben de heier på osv. også.
addict Skrevet 21. mai 2012 #18 Skrevet 21. mai 2012 Det kommer helt an på. Jeg er egentlig glad i skrifttatoveringer, men jeg hater bl.a. tatoveringer av eget/kjærestens/barnas navn/fødselsdato. Det er som oftest skrekkelig når folk tatoverer logoen til yndlingsbandet sitt, fotballklubben de heier på osv. også. Hahaha det har han jeg holder på med.. logoen til fotballklubben. Hva gir du meg!! han sier den skal bygges inn i en sleeve, men altså..
MiamiNice Skrevet 21. mai 2012 #19 Skrevet 21. mai 2012 Tatovering er bare harry og lavmål. Jeg har selv. Dessverre! Tok for 20 år siden som 19-åring og angrer meg ihjel. Selv om den er helt sort og enkel, synes jeg det bare er tacky rett og slett. Jeg skjemmes når jeg går i kjole/singlet uten ermer etc... skal fjerne den senere i år. Har samme syn på piercing; harry, harry, harry. 2
Gjest Guilty Skrevet 21. mai 2012 #20 Skrevet 21. mai 2012 Synes det er fint(skal nok ta en selv), men det kommer jo også helt an på hva det faktisk står og hva slags skrift det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå