AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Har sett litt på finn.no.. mye fint på Toppe! Har en venninne som mener det er pga at det er så harry og at miljøet er dårlig??? Og at hun kjente en venninne derfra som tok selvmord på grunn av mobbing på Mjølkeråen skole. Blir litt sånn oppgitt over henne.. så fordomsfull! selv om det ikke er såå dyrt i forhold til andre boliger så går det vel an å bo der? Er vel trygt der og. Anyone??
Betty2 Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Har ikke noe særlig negativt å si om Toppe. alle plasser har sine gode og dårlige sider.... Toppe er langt ifra den plassen i Bergen som er værst beryktet. så tror du fint kan komme til å trives der. 1
Gjest kittycat Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Kjenner ingen der, men vil nok tro at Nesttun og Loddefjord har verre miljø? Selvmord.. dette var en person. En person tanker og opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 ... vil nok tro at Nesttun og Loddefjord har verre miljø? Nesttun??? Hvorfor det? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 Toppe er ikke et veldig bra område, jeg ville ikke bodd der, det er en grunn til at det er billig... mye sosialklienter og innvandrere, mye bråk og kriminalitet, og ikke sånn super bussforbindelse, så du bør ha bil. men Kittykat; Nesttun? Det er jo et av byens bedre og dyreste områder. Hadde glatt flyttet dit om jeg hadde råd, i alle fall forran alle steder nord for eidsvåg!
Gjest kittycat Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 øøh, ut i fra det jeg har hørt bare ekke det der de kaller det Chicago?
Piper Skrevet 21. mai 2012 #7 Skrevet 21. mai 2012 øøh, ut i fra det jeg har hørt bare ekke det der de kaller det Chicago? Chicago er vel Landås, om jeg ikke blander litt nå. Det er noe i alle bydelene, og ønsker man å finne feil med noe så klarer man det fint. På Toppe bor det endel sosialklienter, noe det gjør alle andre steder også, og det bor endel innvandrere, noe det gjør alle andre steder også, og jeg vil nå si at det er like bra å bo på Toppe, som å bo i Fyllingsdalen, Loddefjord osv.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #8 Skrevet 21. mai 2012 Chicago er på Slettebakken, nærmere bestemt et blokkboligområde, og har ingenting med Nesttun å gjøre. Nå ville ikke jeg bodd i Loddefjord heller, det er et høl uten sidestykke, det samme er størstedelen av Fyllingsdalen, men hvis du syns det er greit er det vel greit for deg å bo på Toppe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå