Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er 45 år, er enslig og har ei datter på 22. Hun er gift med en herlig svigersønn på 24. Han er veldig hyggelig. Han hjelper meg med små reparasjoner i huset, og han har alltid en morsom replikk. At han ser godt ut, er en annen sak! Allerede da jeg møtte han for første gang merket jeg at han likte meg. Han sa bare: "Wow!". Dattera mi dultet i han: "Husk at det er meg du er sammen med og ikke mor mi!" Vi lo alle tre, men jeg merket at blikket hans hang litt ekstra lenge på kroppen min. Jeg likte det. Jeg visste at jeg tok meg godt ut; jeg var slank, hadde en fin kropp og et pent ansikt. De giftet seg veldig fort. Så kom den første ungen, og selvsagt var det jeg som skulle være barnevakt. Jeg nøt å ha en liten guttunge på fem måneder på besøk! Men jeg la også merke til at forholdet mellom dattera mi og svigersønnen min knirket. De virket slitne. Ikke rart - de hadde begge full jobb for å betale huset, og minsten gav dem mye nattevåk. En gang glapp det ut av han at de ikke hadde hatt sex på flere måneder, "for hun er alltid så sliten!". Da tenkte jeg tilbake til den gang jeg selv var ung mor. Ikke alltid at sexlysten var på topp da heller. Samtidig måtte han få utløp for sine drifter. Sånn er menn. Det er ikke greitt ... Jeg skjønte etter hvert at forholdet dem imellom stod i fare. Jeg lå ofte våken om nettene og bekymret meg. Minst av alt ville jeg at dattera mi skulle få samme skjebne som meg - enslig mor. Langsomt tenkte jeg ut en plan for å berge ekteskapet deres. Anledninger var det nok av. Han kom ofte innom og lot meg overta minsten for en time eller to. Det var ikke noe jeg heller ville. Men denne gangen ville jeg også noe mer. Da han neste gang ringte og spurte om jeg kunne være barnevakt en time, svarte jeg selvsagt ja. Jeg sørget for å være nydusjet, og jeg tok på meg en bluse som var akkurat passe gjennomsiktig. Så tok jeg på meg et kort skjørt som viste fram lårene mine. Da han ringte på og hadde minsten sovende i vogna ved siden av meg, visste jeg akkurat hva han tenkte da han så meg. "Kommer du inn for en kopp kaffe?", spurte jeg. "J-ja", stammet han. Jeg tok minsten forsiktig inn uten å vekke henne. Så skjenket jeg i kaffe til svigersønnen min mens jeg sørget for at han fikk et direkte innsyn mot brystene mine. Jeg merket at han stirret og ble opphisset. "Har du og dattera mi det ugreitt i ekteskapet?" spurte jeg rett fram. Han tenkte seg om og nikket. Så kom hele historia. Dattera mi var trøtt, sliten, hadde hodepine og ville ikke lenger ha sex. Han var frustrert, men ville samtidig ikke kritisere henne for han visste at det ikke var greitt å være ung spebarnsmor. "Men hva skal jeg gjøre? Gå ut på byen og sjekke damer? Det vil jeg ikke!" Jeg nikket. Så spurte jeg rett ut: "Kan jeg gjøre noe?" Han så på meg: "Hva mener du?" Jeg ble plutselig nervøs, men fortsatte likevel: "Du skjønner hva jeg mener. Kan jeg hjelpe deg?" Han ble rød: "Mener du ...?" Jeg nikket: "Jeg mener det, ja. Jeg vil heller gi deg noen kjappe enn at ekteskapet mellom dere to skal bli ødelagt!" Jeg tilføyde med en latter: "Så pass må man gjøre når man ser at et flott mannfolk lider nød ..." Han reiste seg. Ble stående framfor meg. Han var ennå forvirret, så jeg tok handa hans og la den mot det ene brystet mitt. Jeg hvisket: "Jeg vil det også, skjønner du vel! Knull meg for faen!" Nå løsnet det. Han begynte å rive av meg klærne, men jeg fikk dratt han først inn på soverommet. Der flerret vi av hverandre klærne, og da vi begge stod nakne framfor hverandre, hadde han en stor og steinhard pikk stående rett til værs. Jeg grep den med begge hender. Den var gloende varm og hard. "Vær forsiktig", hvisket jeg: "Den er forferdelig stor! Jeg vet ikke om den får plass inne i lille meg!" Han nikket, men hadde glemt alt sekundet etterpå. Han var så kåt at han presset den hardt inn i meg; jeg kjente den var glohet inne i skjeden min. Så gikk det for han - en styrtsjø rett inn! Han falt over meg. Et øyeblikk var jeg skuffet, men så skjønte jeg: "Herregud, var du så kåt?" Han nikket. Jeg tenkte: Kanskje det også var en annen grunn til at dattera mi ikke ville ha sex med han? Jeg tok om den våte pikken hans og klemte på den. Kjente at den vokste igjen. Så førte jeg den inn, men denne gangen prøvde jeg å ha regien. "Vent!" sa jeg. "Hold igjen!" "Nå!" "Skyv!" og "Forsiktig, vent litt mer!". Snart lå vi tett sammen og knullet - lange, tunge og rå bevegelser. To kropper tett samspill. Etter ti minutter gikk det for oss begge: En lang, herlig orgasme. Vi reiste oss langsomt, klisne av svette, saft og sæd. Jeg listet meg ut og lyttet til minsten. Hun sov ennå. Vi hoppet i dusjen. Kledte på oss. Så drakk vi resten av kaffen. Jeg rensket halsen: "Kanskje ... kanskje du trenger å få litt opplæring?" Han så på meg. Jeg fortsatte: "Du går rundt og er så sprengkåt at det kanskje blir for mye for dattera mi. Antakelig hiver du deg over henne, og da er det ikke rart at hun avviser deg. Enn om du kommer hit noen ganger i uka for å få tømt deg? Så vil du kanskje være mer utholdende og forsiktig med henne etterpå ..." Han virket flau, men smilte: "Er det OK for deg å bli knullet av en mann som bare trenger noen utløsninger, da?" Jeg nikket: "Ja, når det er dattera mi sitt ekteskap det gjelder, så!" Jeg fortsatte: "Men det er klart ... Jeg liker deg innmari godt, og du vet ... jeg kunne trenge litt sex selv, vet du!" Han lo: "Høres ut som en flott deal, svigermor!" Og sånn ble det. Han kom innom meg tre ganger i uka. Mandag, onsdag og fredag. To-tre kraftige knull i all hast med mengder av safter og sæd. Så dro han hjem til dattera mi og var kjælen, tålmodig og oppmerksom, og da ville hun faktisk ha han. Da ville hun ha sex. Sexlivet deres kom langsomt på fote igjen. Etter ei tid merket jeg at ekteskapet var på plass. Da han neste gang kom på besøk, sa jeg det til han: "Du trenger meg ikke lenger, er du klar over det?" Han nikket alvorlig. "Men ...", fortsatte jeg, "det er opp til deg!" Han nikket smilende: "Da vet du hva jeg foretrekker!" "Og det er ...?", spurte jeg. Han lo: "Både deg og dattera di!" DEt var akkurat det svaret jeg ønsket. Jeg lo og dro av han skjorta mens jeg presset meg inntil han ... Sånn kan ei svigermor hjelpe si datter. Jeg er forferdelig glad for at jeg gjorde det. Ekteskapet deres blomstrer. Og jeg blomstrer ...! <3 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Denne (nøyaktig samme historien) leste jeg her inne for en stund siden. Den er nok ikke mere sann nå enn den var da. Til TS - et erotisk blad er nok bedre for dine historier enn samlivssidene på KG. 6
Dolce Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 TS, du har postet feil. Du har blingsa. Denne sex-novellen skulle til Cupido, og ikke til KG. Og nå lurer de nok fælt i Cupido på hvorfor du har sendt dem spørsmål om "Er jeg svigermor fra helvete? Min svigersønn unngår meg" 14
klakkekatt Skrevet 20. mai 2012 #11 Skrevet 20. mai 2012 Nei, lite tro på dette! Men grei fortelling da.
Antheia Skrevet 20. mai 2012 #12 Skrevet 20. mai 2012 Jeg tror jeg nettopp døde litt innvendig! :skratte: 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #13 Skrevet 20. mai 2012 Haha, sæææhrlig. Du husker alle sitatene og detaljene i novelleform, eller? Det finnes sikkert et eget erotiske noveller-nettsted, vettu. På cupdio, for eksempel! Likte spesielt denne fantastiske logiske bristen: "Jeg nøt å ha en liten guttunge på fem måneder på besøk!" etterfulgt av: "Jeg tok minsten forsiktig inn uten å vekke henne." Så neste gang du skriver en sexnovelle anbefales å passe på at rammehistorien er noenlunde logisk. 5
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2012 #14 Skrevet 20. mai 2012 Kanskje du reddet ekteskapet, men om datteren din noen gang finner ut er jo du screwed. Tenk at de to personene som hun liksom skal kunne stole mest på, går bak ryggen hennes å puler hverandre. Jeg synes jo alternativet helt klart var samlivsterapi, eller kommunikasjonskurs. Det at han endret adferd etter at han fikk sex gjorde jo tydeligvis susen om denne historien er sann. Kanskje det er Katten sin comback historie. Man skal være bra sterk i hodet for å takle en slik situasjon. Håper hun aldri finner ut.
Satoshi Skrevet 20. mai 2012 #15 Skrevet 20. mai 2012 for en mainstream novelle, har du ikke noe mer kreativt? 2
Alvina Skrevet 20. mai 2012 #16 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Dagens beste Dette er en som en sang om fisketur og jeg la også merke til at babyen skiftet kjønn midt i manuset. Endret 20. mai 2012 av Alvina
zanna Skrevet 20. mai 2012 #17 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Denne (nøyaktig samme historien) leste jeg her inne for en stund siden. Den er nok ikke mere sann nå enn den var da. Til TS - et erotisk blad er nok bedre for dine historier enn samlivssidene på KG. Jeg også kan huske å ha lest akkurat denne historien tidligere, men kom på at det var på sol debatt etter litt tankevirksomhet.. http://debatt.sol.no/content/jeg-lar-svigersonnen-min-knulle-meg Endret 20. mai 2012 av zanna
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2012 #18 Skrevet 20. mai 2012 Jeg trodde faktisk den kunne være sann! Lurt trill rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå