Gå til innhold

Sex og sånn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

-Om man drar ut på byn en kveld, er det da samma f hvem man får pule om det er lenge siden sist?

-Puler man på første date? Isåfall, kan dette vare?

-Når man blir fortalt at sexpartneren ikke har hatt sex på 3 år, skal man tro på det da?

-Er sex-erfaring noe man glemmer i løpet av en stund, eller er det som å sykle?

-Hva er vanlig høflighet etterpå? "Takk for igår", eller bare gi faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min erfaring:

-Om man drar ut på byn en kveld, er det da samma f hvem man får pule om det er lenge siden sist? Jeg vil at mannen skal se noenlunde ut i alle fall. Helst skal jeg ha et godt øye til ham også, ikke bare røske med meg det første og beste.

-Puler man på første date? Isåfall, kan dette vare? Det kan skje.. Og det kan skje..

-Når man blir fortalt at sexpartneren ikke har hatt sex på 3 år, skal man tro på det da? Nei

-Er sex-erfaring noe man glemmer i løpet av en stund, eller er det som å sykle? Som å sykle

Vanlig høflighet er "takk for igår" Men om man ikke vil ha mer kontakt, så skriver man bare den ene mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring:

-Om man drar ut på byn en kveld, er det da samma f hvem man får pule om det er lenge siden sist?

* ikke for meg, pleier ikke å pule folk jeg møter på byen. Men kan tenke sånn i litt "tryggere" settinger, på fest med folk jeg kjenner litt..

-Puler man på første date? Isåfall, kan dette vare?

* det hender vel. Jeg har ikke gjort det, men vært veldig nære på på date 2. Det varte ikke :ler: Men eksen og jeg hadde sex første natt vi møttes, og var sammen i ni år.

-Når man blir fortalt at sexpartneren ikke har hatt sex på 3 år, skal man tro på det da?

* er vel ikke noe å skryte av, så kan godt være sant?

-Er sex-erfaring noe man glemmer i løpet av en stund, eller er det som å sykle?

*man glemmer vel ikke, men det tar ofte tid å bli kjent med hverandre... eller en kan være mer nøden/utålmodig når det er lenge siden sist?

* jeg synes det er hyggelig å kunne prate sammen etterpå, men ikke nødvendig. Kommer an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...