FantasDick Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er helt tom for foundation fordi pakken jeg bestilte fra Everyday Minerals er rotet bort i postgangen og den nye bestillingen vil ikke kommer før om noen uker. Jeg bor på bygda og her har jeg egentlig ikke tilgang på så mye annet enn sminke fra Cubus.. Trenger en krise-foundation, og lurte på om noen kunne tipse om en foundation som kan være verdt å prøve ut? Jeg bruker som sagt mineralsminke fra Everyday Minerals, og har ikke brukt flytende, "vanlig" foundation på flere år, så jeg er absolutt ikke oppdatert på den fronten. Har koster for påføring.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Tror jeg snakker for de fleste som har funnet sin sminke og farge, at du kommer til å bli skuffet, men dra dit og prøv noen, kaaaanskje finner du en OK erstatning.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Nei, men har du et apotek i nærheten ville jeg fått for mineral make-upen fra La Roche Posay.
FantasDick Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2012 Jeg valgte Maybelline Fit me, den matchet perfekt i fargen i alle fall. Føltes fin på huden på det lille området jeg testet den på. Får håpe den duger til pakken fra EM kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå