Pedro Skrevet 31. januar 2004 #1 Skrevet 31. januar 2004 Jeg ser at mange har vært medlem her på KG siden 1970. Altså lenge før Internett. Er jeg dum, eller er ingen yngre enn .....??
Crazee Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Det er her uttrykket "før vår tid" stammar. Eventuelt at det skjedde noko som ikkje skulle skje med databasen ein gong - detaljar kan du få om du verkeleg er nyfiken
Arkana Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Hehe, det der har jeg faktisk også lurt veldig på.
Grooo Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Det finnes flere tråder om dette her inne fra før, mener å huske at det skjedde noe rart i en omlegging i februar 2002, eller så var det mai eller sommeren 2002... Uansett, alle som ble medlemmer før den tid ble skrudd tilbake til middelalderen eller deromkring...
Gjest Hege Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Hehe..det stemmer at det skjedde noe rart i forbindelse med bytte av database en gang tidlig i 2002. Alle som var registrert før dette byttet ble stående med den datoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå