P4F Skrevet 20. mai 2012 #1 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) *FJERNET* Endret 20. mai 2012 av P4F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #2 Del Skrevet 20. mai 2012 For det første synes jeg den er for lang. Det var sånn at jeg egentlig ikke gadd å lese alt.. Og så ville jeg ikke skrevet at jeg er "kun *** år". Skriv alderen din, men ikke få det til å høres ut som du selv mener du er for ung. Jeg ville heller ikke skrevet at jeg handler mye klær på nettet. Mange som driver butikk er ikke veldig glad i netthandling, forståelig nok. "Jeg regner med at BikBok har et hyggelig arbeidsmiljø" ble også noe rart å skrive synes jeg. Jeg ville ikke skrevet årstall, arbeidsuke og OD-dag i søknaden. At du har jobbet der, og lært av det, kan du godt skrive. Men hvilken type "stilling" det var, og årstall hører mer hjemme i en CV. Danseavsnittet ville jeg også droppet. Det har, i mine øyne, ingen betydning for denne jobben du søker på. Skriv heller på CV'en din at du er med i en dansegruppe. Men ikke skriv noe lang avhandling om det. Å ramse opp når du kan jobbe ville jeg helelr ikke gjort i søknaden. Det kan man heller ta under et intervju. Og så ville jeg gått over skrivefeilene. Blant annet "den gang da, hver gang når" Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. mai 2012 #3 Del Skrevet 20. mai 2012 Enig med AB over her. Du skriver ganske bra, men søknaden blir alt for mye! Slitsomt og uinteressant å lese alt.. En jobbsøknad skal ikke være så lang og "komplisert".. Fortell hva hensikten med brevet er, fortell kort om din bakgrunn og hva slags person du er. Til slutt kan du gi arbeidsgiver noen få men flotte grunner til å ansette deg. Husk å lese korrektur slik at søknaden ikke inneholder en masse skriveleif! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #4 Del Skrevet 24. mai 2012 Enig med AB over her. Du skriver ganske bra, men søknaden blir alt for mye! Slitsomt og uinteressant å lese alt.. En jobbsøknad skal ikke være så lang og "komplisert".. Fortell hva hensikten med brevet er, fortell kort om din bakgrunn og hva slags person du er. Til slutt kan du gi arbeidsgiver noen få men flotte grunner til å ansette deg. Husk å lese korrektur slik at søknaden ikke inneholder en masse skriveleif! Lykke til! SKRIVEFEIL! SKRIVEFEIL! SKRIVEFEIL! Jeg er så pisslei denne "leifen". Den er utbrukt for mange år siden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå