Gjest lc Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Okej, hva liker dere å bli "gjort med" i sengen, altså, hva "forventer" dere av jenta når dere har sex? Jeg har fått vite at jeg kanskje er litt egoistisk i sengen, noe jeg VELDIG gjerne vil forandre!!! Men jeg vet lixom ikke helt hva jeg skal gjøre for å ikke være egoistisk i senga.. så si alt dere har på hjertet, hva dere liker, hva som er bra og alt sånt.. Og jenter, kom gjerne med tips til meg, for jeg vil ikke være ego in bed...
Tusenfryd Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 Mitt beste tips til deg er at du kommuniserer og snakker emd den du er i seng med. Spør hva hun vil - hva hun liker - og hva hun er i humør til i dag. Det kan endre seg fra dag til dag - jeg er slett ikke i det samme humøret og har lyst til det samme hver dag. Også må du "oppdra" jenta til å faktisk tørre å fortelle deg hva hun liker og vil - for det nytter jo ikke bare å klage uten å komme med konstruktive tips!
Edie Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Uansett hvor klisjéaktig det høres ut, kommunikasjon er nøkkelordet her. Dere må fortelle hverandre hva dere liker og ikke liker, og selv komme med tips om hva man vil den andre skal gjøre. Partnere er sjelden tankelesere, så den eneste måten å få det akkurat som man vil på - er å si det!
Gjest lc Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 må vel presisere at jeg er jente Så kommunikasjon er tingen altså... Okei
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #5 Skrevet 31. januar 2004 Men hva hvis gutten ikke vil si hva han vil - hvis han bare trekker på skuldrene og sier at alt er godt, bare man varierer litt? Jeg har erfaring med det. Veldig stille med lyder er han også... :-?
Tusenfryd Skrevet 31. januar 2004 #6 Skrevet 31. januar 2004 Uansett gutt eller jente - hver og en har ansvaret for sitt egen seksualliv og egen nytelse. I det ligger også at vi må si fra til partneren vår hvordan vi vil ha det - spesielt hvis vi blir spurt. "Litt variasjon" er ikke et godt nok svar - hadde partneren visst hva det var, hadde vel han eller hun gjort det da? Så - typen din må nok si litt mer konkret hva han vil du skal gjøre.
Gjest lc Skrevet 31. januar 2004 #7 Skrevet 31. januar 2004 Yup. Når han sier at jeg er egoist i sengen, så får han si hva han vil ha Jeg kan jo ikke vite alt her i verden, selv om jeg er kvinne!
Xora Skrevet 31. januar 2004 #8 Skrevet 31. januar 2004 Akkurat midt i et brudd - på vei for å flytte. Mye av årsaken til bruddet er nettopp - KOMMUNIKASJON - Vi har jo pratet mer ordentlig sammen siste 3 uker enn siste året jo!!! Så sett igang å prate sammen om alt mulig.... på en rolig og pen måte! Tipper dere kommer nærmere hverandre da jeg Lykke til!!
Gjest lc Skrevet 31. januar 2004 #9 Skrevet 31. januar 2004 takk skal du ha :D Gleder meg til dette :D:D
Gjest Madam Felle Skrevet 31. januar 2004 #10 Skrevet 31. januar 2004 Det beste du kan gjøre er å prate med han utenfor soverommet. For enkelte ganger er det lettere å sette ord på det når en er påkledd enn når en er naken. Vi blir på en måte mer sårbar med en gang vi er naken.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #11 Skrevet 31. januar 2004 ja, det er kanskje sant.. men vi har faktisk begynt å prate mer om det.. går ganske tregt, men sakte og sikkert
Gjest Madam Felle Skrevet 31. januar 2004 #12 Skrevet 31. januar 2004 Bedre enn ingenting Ta tiden til hjel Men for å komme med noen tips. Er rett frem av meg. Kan tenke meg at noe av det han mener med variasjon kan være: At du kanskje bør suge han av og til At du kanskje rir han At du kanskje forfører han når han minst aner det, og gir han nytelse uten at du selv må få det At du virkelig viser han at du nyter å være sammen med han At du forfører han andre steder enn på soverommet ( stuen, kjøkken, bad osv) Vel det var noen tips om hva han kan mene med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå