Gå til innhold

Avviste fuckfriend til fordel for en annen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger her med den dårligste samvittigheten i verden.. :tristbla:

Har en kompis og vi har hatt en avtale de siste 3-4 mnd. Vi har sex med hverandre, men ikke med andre så lenge det ikke er følelser inne i bildet. Altså ikke ligge rundt. Det er ikke følelser inne i bildet, og alt har gått greit hittil.

Men, så fortalte han meg her om dagen at han hadde fått seg sommerjobb i hjembyen og dermed flytter til en annen kant av landet i hele sommer.. Reiser om 2 uker. Jeg spurte om hva som skjer med oss. Han sa at vi kanskje ikke skulle leve i sølibat hele sommeren, og spurte hva jeg tenkte. Jeg sa at jeg var enig, og det føltes greit selv om jeg kjenner jeg er litt leimeg for at han reiser (er jo glad i han selv om jeg ikke er forelska).

I går var jeg på byen og møtte en annen kompis. Så sendte fuckfrienden min meg sms og lurte på om han kunne komme.. Jeg sa nei, til fordel for han andre. Jeg kjente jeg ikke så poenget, jeg ble faktisk leimeg, og orket ikke sende han smiley eller noe, bare korte "nei du får ikke komme". Han skal jo reise uansett, og ingen av oss har tenkt å være forpliktet i 3 mnd til hverandre.

Heldigvis lå ikke han andre kompisen min over, etter vi hadde kosa oss så kjente jeg bare skam og jeg ble leimeg.. Var bare glad for at han dro, men ville bare ha fuckfrienden min der. Kjenner nå at jeg kommer til å savne han veldig, og angrer på at jeg var med en annen. Selv om vi hadde snakket om at vi er "over".

Føler meg råtten, utro og ekkel :tristbla: Er så leimeg..

Burde jeg si det til han, at jeg var med en annen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du ikke hatt følelser for fuckfrienden din så hadde du vel ikke følt skam av å ligge med han andre? Dere har jo planlagt at det ikke skal gjelde å bare være med hverandre i sommer allikevel.

• Liker 4
Skrevet

Ja ja, så har du foreslket deg i pulekompisen din. Når skal folk lære seg å være ærlige mot SEG SELV?

• Liker 4
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er ikke helt uvanlig at man (pga sykdommer) ikke ligger rundt når man har en fast elsker, samtidig så er det heller ikke akkurat forbudt å treffe en annen person. Og iallefall ikke når det bare er for noen pils og litt flørting! Halve poenget med en pulevenn er jo at det er "no strings attached".

Det du har nå er jo et dysfunksjonelt semi-forhold som hindrer deg i å møte og bli interessert i andre menn. Da er pulevennforholdet mislykket og bortkastet liv.

Du er enten forelsket eller så er du/dere for umodne for denne ordningen.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke helt uvanlig at man (pga sykdommer) ikke ligger rundt når man har en fast elsker, samtidig så er det heller ikke akkurat forbudt å treffe en annen person. Og iallefall ikke når det bare er for noen pils og litt flørting! Halve poenget med en pulevenn er jo at det er "no strings attached".

Det du har nå er jo et dysfunksjonelt semi-forhold som hindrer deg i å møte og bli interessert i andre menn. Da er pulevennforholdet mislykket og bortkastet liv.

Du er enten forelsket eller så er du/dere for umodne for denne ordningen.

Jeg tenkte også det. Det høres ut som TS er blitt knyttet til og glad i sin venn. Men om det skyldes umodenhet, er jeg usikker på. Går det virkelig an å ha en slik ordning uten å utvikle følelser eller tilknytning til den andre på et eller annet plan? Jeg for min del har aldri fått det til. Det er alltid noe der! Er det ikke det, så forsvinner også lysten, desverre :gjeiper:

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg tenkte også det. Det høres ut som TS er blitt knyttet til og glad i sin venn. Men om det skyldes umodenhet, er jeg usikker på. Går det virkelig an å ha en slik ordning uten å utvikle følelser eller tilknytning til den andre på et eller annet plan? Jeg for min del har aldri fått det til. Det er alltid noe der! Er det ikke det, så forsvinner også lysten, desverre :gjeiper:

Tja. Det er jo alltids "noe" der, men det er jo "noe" med alle jeg har som venner også. Man kan bli glad i en person og føle tilknytning på et eller annet plan (seksuelt eller annet) uten at man har dem i bakhodet når man er på date med andre.

Noen er jo bare ikke skapt for pulevennforhold uansett da, men ganske mange er bare litt umodne og snubler de første gangene. De tror det er så enkelt at så lenge begge sier høyt at det ikke er følelser involvert så har man et fuckfriend-forhold etter boka. Men man må ha både selvinnsikt og sosiale antenner for at det skal bli vellykket. Da hjelper det å ha vært ute en vinternatt før.

• Liker 1
Skrevet
I går var jeg på byen og møtte en annen kompis. Så sendte fuckfrienden min meg sms og lurte på om han kunne komme.. Jeg sa nei, til fordel for han andre. Jeg kjente jeg ikke så poenget, jeg ble faktisk leimeg, og orket ikke sende han smiley eller noe, bare korte "nei du får ikke komme". Han skal jo reise uansett, og ingen av oss har tenkt å være forpliktet i 3 mnd til hverandre.

Du burde skamme deg.

Skrevet

En kan ikke gjøre noe annet enn å lure på hvorfor Gud ikke skapte mennesket smartere hehe

Skrevet

Heldigvis lå ikke han andre kompisen min over, etter vi hadde kosa oss så kjente jeg bare skam og jeg ble leimeg.. Var bare glad for at han dro, men ville bare ha fuckfrienden min der. Kjenner nå at jeg kommer til å savne han veldig, og angrer på at jeg var med en annen. Selv om vi hadde snakket om at vi er "over".

Føler meg råtten, utro og ekkel :tristbla: Er så leimeg..

Burde jeg si det til han, at jeg var med en annen?

Herregud, jente. Se hva du skriver. Du er jo tydeligvis forelsket. I så henseende er det fryktelig trist at han ikke føler det samme tilbake siden han selv ikke ser problemet i å ha det gøy med andre i sommermånedene.

Burde du heller si at du har følelser for han? Jeg vet ikke. Du tar en sjanse, men det er en nødvendig sjanse du må ta etter mitt syn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...