Gå til innhold

Hva er lurt å ta med seg hjem fra Usa / New York?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg skal til Usa i Juli, og har tenkt å shoppe endel. Har prøvd å google shoppingtips osv, men har ikke fått noe ordentlig svar.

Så jeg spør dere, hva er lurt å ta med seg hjem fra USA?

Hvilke butikker burde jeg gå i?

Hva slags sminke er billigere?

Er MAC sminke billigere enn i Norge? Hvor mye?

Tips til noen godteributikker?

Takk for svar! :klemmer::rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt:

Mac sminke, den er definitivt billigere:-)

Vctorias secret undertøy

Abercrombie joggedress

Sminke/hudpleie osv på Sephora

Skrevet

Sephora er en butikk du MÅ innom. Der har de den billigste sminken jeg noen gang har kommet over. Andre ting jeg hadde kjøpt med meg er TOMS-sko, Converse, GHD-rettetang. Levis bukser, også hadde jeg uten tvil tatt meg en tur innom Victoria Secrets, Abercrombie & Fitch, Forever 21 og alle disse butikkene som vi ikke har her i norge.

Kos deg i USA, jeg er supermisunnelig!

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på at Sephora var fantastisk! :) Ellers hang jeg en del på forever 21. Det er jo ikke akkurat high end kvalitet, men det var utrolig billig der, og et veldig bra utvalg. Jeg bodde på TS, og om du er innom i nærheten, så er den store butikken de har der (rett ved sephora om jeg ikke husker feil) et godt utgangspunkt. Jeg var også en del i fifth avenue, fra 25th street og oppover. Mye der er veldig dyrt, men det ligger også en del flagships stores i den gata og i kvartalene rundt (blant annet nike osv)

Også gikk jeg ammok på apple store :D

Gjest Solsmil
Skrevet

Uggs. Hvis du liker det da.

Skrevet

Joggesko!

Er for eksempel Nike joggesko billigere der? :gjeiper:

Skrevet

Ralph Lauren. Dette merket er i norske øyne kriminelt billig i USA.

Skrevet (endret)

Treningstøy og sko er billigere der :jepp: Century 21 er et digert outlet du bør dra innom! Det er bra på treningstøy, men litt skuffende på andre typer klær. Men du kan være heldig, jeg fant bl.a. en fin jakke der :) Og hvis du har barn, nieser, nevøer e.l. er det en del barnetøy der også (spesielt prinsessekjoler!).

Niketown bør du stikke innom hvis du ikke finner bra sko på century 21. Billigere enn i Norge ja :)

Forever 21 har kjempeutvalg og du kan bruke en dag der inne... Men kvaliteten er virkelig så som så, og du må passe på at klær kjøpt i USA stort sett er merket machine wash cold. Så her har det blitt mye 30-vask, og noe av forever 21-klærne gikk fort opp i sømmene selv med 30-vask.

American Eagle har kule klær og kjempefine jeans! Men kjøp buksene minst en størrelse for liten, for de vider seg ut. Men de er så myke og har så fin passform! Og så er de superbillige. Elsker American Eagle. :rodmer:

Victorias Secret er allerede nevnt. Vel verdt turen! Men gjør deg opp en mening om hva du egentlig leter etter før du går inn, for de har mye :)

Du spurte om hva slags sminke som er billigere: Jeg kjøpte bare minerals i NY, og herregud så mye billigere det var. På Sephora fikk jeg også kjempegod hjelp til å finne ut hvilken farge som passet (jeg hadde brukt feil...). Urban decay-sminke bør du også se på :)

Endret av Dragonfly84
Skrevet

For meg er disse butikkene et must:

Klær:

Express

Abercrombie & Fitch

Victoria's Secret

Topshop

Banana Republic

Nordstrom

Levi's

Forever 21

Century 21

Sminke:

Sephora

Alt mulig:

Macy's

Barneys

Saks Fifth Avenue

Godteri/is/mat:

Dylan's Candy Bar

Popbar

Shake Shack

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...