Gå til innhold

Flere brukere i Windows XP

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Har endelig fått ny PC - o lykke!

Vi er tre forskjellige brukere på PC'en, men det blir bare rot, særlig siden to av oss deler epostadresse. Hvordan kan vi "slå oss sammen" til en bruker, evt. flytte den enes innstillinger, musikk, bilder o.l. over til den andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En mailadr og to brukere, men den ene får ikke sine mail. Hva er gjort feil og hva skal man gjøre for å få det til?

Skrevet

EKTE "multi user" kapabilitet har vel aldri eksistert i Windows.....Hadde du hatt en eller annen form for Unix/linux OS, er slikt mye lettere å få til.

Sånn er det.........

Mulig fremtidige versjoner av Windows blir bedre på denne måten?!

Skrevet
EKTE "multi user" kapabilitet har vel aldri eksistert i Windows.....Hadde du hatt en eller annen form for Unix/linux OS, er slikt mye lettere å få til.

Sånn er det.........

Mulig fremtidige versjoner av Windows blir bedre på denne måten?!

Kan ikke du bare drite i Linuxpropagandaen og heller holde kjeft om du ikke kan svare på spørsmålet?

Skrevet
Har endelig fått ny PC - o lykke!

Vi er tre forskjellige brukere på PC'en, men det blir bare rot, særlig siden to av oss deler epostadresse. Hvordan kan vi "slå oss sammen" til en bruker, evt. flytte den enes innstillinger, musikk, bilder o.l. over til den andre?

Det kan du gjøre via administratorkontoen.

Under documents and settings -> <brukernavn>

Her finner du dokumentene til brukerene. Flytt over den musikken og de filene du ønsker. (ta bare dokumenter og ikke programmer)

Kontrollpanel -> brukere

Her administrerer du brukerkontoene på PCen din.

Skrevet
[

Kan ikke du bare drite i Linuxpropagandaen og heller holde kjeft om du ikke kan svare på spørsmålet?

NEI!!! Jeg holder ALDRI kjeft fordi du ber meg om det!!

Når folk driver Windowspropaganda her, så kan vel jeg drive med min?

Dessuten er det nok sant det jeg skrev om Windows multiuser kapabiliteter. Windows er ikke ALLTID bedre enn Linux skjønner du (det gjør du sikkert ikke)! Det finnes faktisk noen fordeler med Linux også!

Surrehue!!!

Skrevet

NEI!!! Jeg holder ALDRI kjeft fordi du ber meg om det!!

Når folk driver Windowspropaganda her, så kan vel jeg drive med min?

Neivel :roll: :jobbehardtforåoverselinux-nerdsinirriterendepropagandasmiley:

Og hvor er det Windowspropaganda?

Gjest Heisann
Skrevet

Slutt med den kranglingen nå da, barn! :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...