Honeydew Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hei dere! jeg har gått tom for min vanlige krem mens jeg venter på en pakke fra Feelunique (som tar foreeeveeer). Lette gjennom skapene og fant en Dermalogica active moist som jeg tenker er en bedre erstatning enn noe fra parfymeriene etc inntil videre (selv om jeg egentlig ikke er fan av den). UANSETT! Denne er ca 15 mnd gammel, ble åpnet og brukt én gang, og har etter det ligget lukket i en skuff. Er den fortsatt brukbar eller bør jeg styre unna? Tusen takk for svar
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Holdbarhetstiden står på. Ser du et krukkesymbol med et tall i, så er dette måneder etter åpnet. Som regel står det 6 eller 12. Står det 12 så kan du helt sikkert bruke kremen til den andre kommer. Den er ikke så bastant den holdbarhetsindikatoren. Og så lenge den er oppbevart i romtemperatur eller lavere, så går det greit. Høy varme er ikke bra. Dette symbolet indikerer at produktet er holdbart i 36 måneder etter at den er åpnet.
effy Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Hudkremer pleier å ha 12 mnd holdbarhet, så det må da vel gå bra
Honeydew Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2012 Takk for tipset om det krukkemerket Det står 24 mnd, så da er jeg jo safe. Hadde uansett fått hentemelding i går som jeg ikke hadde sett, så da er det tilbake på kjære Decleor i morgen Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå