Lullu Skrevet 30. januar 2004 #1 Skrevet 30. januar 2004 Hei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe segl m/ eget motiv? Har så lyst å segle igjen innbydelsen med våre forbokstaver eller monogram. Ja, ja... vet at noen syntes det blir litt for mye detaljer i ny og ne, men jeg er veldig glad for at vi har et forum hvor vi kan dele erfaringer. :D Og denne dagen har jeg drømt om lenge.... og koser meg med forberedelsene og alle små-detaljene
Gjest Tex Skrevet 31. januar 2004 #2 Skrevet 31. januar 2004 På en stempelfabrikk kanskje? Vi har kjøpt stempler med vårt egenlagede monogram hos Trondhjems stempelfabrikk og fått veldig god sørvis.....
Aelwyn Skrevet 31. januar 2004 #3 Skrevet 31. januar 2004 Jeg blir å kjøpe et stempelsegl fra Panduro med enten fransk lilje, eller to hjerter som står sammen. Velassorterte bokhandler o.l burde vel ha slikt. :D
9na Skrevet 31. januar 2004 #4 Skrevet 31. januar 2004 På Papirgalleriet i Oslo (ligger i kjelleren på Norway Designs rett ved siden av Saga kino) har de masse av dette, i tillegg til at de har utrolig mye fint papir. Vi har kjøpt alt til våre invitasjoner der, papir, konvolutter, lakk og segl.
junibrud05 Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 her kan du velge selv hva det skal stå på segl, men det er jo kjempedyrt da...... http://www.customwaxnseals.com/DesignYourOwn.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå