AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #21 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg er ignorert av mange, blant annet deg. Må si det er deilig å slippe kjeft fra dere hele tiden, så jeg synes ignoreingsfunksjonen er helt ok. Fint for meg, fint for dere. Selv ignorerer jeg kun et nick her foreløpig. Måtte bare quote deg, så Tekola ikke går glipp av noe. Og for å svare på spm; nei, jeg ser ingen poeng i å ignorere brukere, en må tåle at folk har forskjellige meninger enn en selv. Å ignorere blir altfor lettvint, bedre å ta en runde med gode argumenter mot meningene til vedkommende enn å velge den lette veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest foremma Skrevet 20. mai 2012 #22 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg ignorerer ingen, men så har jeg ikke vært her så lenge Tviler uansett på at jeg kommer til å sette noen inn i den lista, og håper ingen setter meg inn der heller.. men hvem vet, kanskje dere alle synes jeg er en irriterende dritt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 20. mai 2012 #23 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har ikke ignorert deg? Oi, da surrer jeg. Var iallfall flere stykker som skrev at de skulle ignorere meg i en eller annen diskusjon og trodde du var en av dem. Poenget mitt er uansett det samme. Om noen har så store problemer med det jeg skriver at de ikke vil se det må de for all del gjøre det i steden for å servere meg kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #24 Del Skrevet 20. mai 2012 Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 20. mai 2012 #25 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har ignorert 1 men hun er utestengt nå så det gjelder vel ikke lenger da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2012 #26 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg synes ikke det har noen hensikt å ignorere noen. Hvis noen oppfører seg slik at de i teorien burde vært ignorert så er det sannsynligvis et poeng å faktisk følge med på hva de skriver, for da er det som regel ting som ikke bør stå uimotsagt. Og for å svare på spm; nei, jeg ser ingen poeng i å ignorere brukere, en må tåle at folk har forskjellige meninger enn en selv. Å ignorere blir altfor lettvint, bedre å ta en runde med gode argumenter mot meningene til vedkommende enn å velge den lette veien. Jeg har to, snart 3 - må bare få surra meg til å legge inn den tredje. Men jeg ignorerer ikke de jeg er uenige med eller noe sånt altså - som det virker som dere tror. Jeg ignorerer de som bare kommer med dritt i diskusjoner. De som ikke tilfører tråden noe vettugt. Og de som opplagt troller stort sett hele tiden. Forskjellige meninger tåler jeg at man har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. mai 2012 #27 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har èn bruker på ignore, fordi vedkommendes innlegg nesten alltid kun består av negativt og virkelighetsfjernt oppgulp, noe som gjør innleggene verdiløse å lese. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. mai 2012 #28 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har to brukere på ignorer. Nå husker jeg ikke hvorfor jeg satt dem på ignoreringslisten, men det var nok fordi de skrev mye sprøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #29 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har fire: To som bruker forumet til å spre rasistiske synspunkt og som det ikke er mulig å diskutere med. En som konstant vil ha oppmerksomhet og sympati i tråder, og som stadig vekk derfor blir utestengt fra forumet. Og en annen som kun er på forumet for å slenge dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. mai 2012 #30 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har to forresten, måtte sjekke nå :gjeiper: Den andre sendte meg masse creepy pm's etter et par utleverende innlegg på seksualitet, tror ikke han fortsatt er aktiv, men han kan jo bare stå der likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 20. mai 2012 #31 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har èn bruker på ignore, fordi vedkommendes innlegg nesten alltid kun består av negativt og virkelighetsfjernt oppgulp, noe som gjør innleggene verdiløse å lese. Oioi, jeg lurer på hvem det kan være. Jeg skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt gidder å bruke ignore hvis det ikke er snakk om en spammer eller en som er ekstremt usaklig. En poster som skriver ting man er uenig i med overdrivelser og kanskje litt brodd, det får man tåle. Hvis man ignorer folk som poster i tråder mister man jo også litt av dynamikken i debatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. mai 2012 #32 Del Skrevet 20. mai 2012 Åååh, denne tråden gjorde meg fryktelig nysgjerrig :gjeiper: Selv har jeg ingen på ignore. Har ikke hatt behov for det, rett og slett. Mange jeg har vært uenig med, men det har aldri vært så ille at jeg ikke klarer å lese noe av det de skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #33 Del Skrevet 20. mai 2012 Oioi, jeg lurer på hvem det kan være. Jeg skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt gidder å bruke ignore hvis det ikke er snakk om en spammer eller en som er ekstremt usaklig. En poster som skriver ting man er uenig i med overdrivelser og kanskje litt brodd, det får man tåle. Hvis man ignorer folk som poster i tråder mister man jo også litt av dynamikken i debatten. Jeg forstår godt at visse brukere blir ignorert. Det finnes et par brukere her inne som konstant skal melde seg inn i tråder, men som diskuterer på ekstreme og usaklige måter, og bruker fakta som ikke har rot i virkeligheten for å få frem sine poeng. Jeg er her for å diskutere, men jeg er ikke interessert i å lese innlegg av brukere som ikke klarer å diskutere, og som ikke er på mitt kunnskapsnivå. Ikke fordi at jeg er så innmari glup, men fordi disse få brukerene ikke diskuterer basert på fakta og kunnskap, men på stereotypiske usannheter som jeg er lei av å lese om. De aller fleste på dette forumet er smarte og kloke, så det er bare et par få som ikke er "smarte" nok, jeg vet ikke om de er dumme, troll eller bare idioter, men de er uansett ikke brukere jeg orker å bruke tiden min på å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #34 Del Skrevet 20. mai 2012 Oioi, jeg lurer på hvem det kan være. Jeg skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt gidder å bruke ignore hvis det ikke er snakk om en spammer eller en som er ekstremt usaklig. En poster som skriver ting man er uenig i med overdrivelser og kanskje litt brodd, det får man tåle. Hvis man ignorer folk som poster i tråder mister man jo også litt av dynamikken i debatten. Jeg ignorerer gladlig rasister her på forumet! Akkurat som jeg ALDRI hører på meningene deres, leser det de skriver eller diskuterer med dem i virkeligheten, så kaster jeg ikke bort tiden min her på forumet med å scrolle forbi idioter! Ignoreringslisten er gull! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 20. mai 2012 #35 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg ignorerer gladlig rasister her på forumet! Akkurat som jeg ALDRI hører på meningene deres, leser det de skriver eller diskuterer med dem i virkeligheten, så kaster jeg ikke bort tiden min her på forumet med å scrolle forbi idioter! Ignoreringslisten er gull! Hvor mange rasister har du ignorert hittil? For å være helt ærlig har jeg ikke sett en eneste en. Men det finnes jo noen som har et ganske annet syn enn meg når det kommer til å definere rasist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mildrid Skrevet 20. mai 2012 #36 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har ikke satt noen på ignoreringslisten, men mentalt ignorerer anonym bruker pluss et par tre av de registrerte. Det vil si at jeg scroller over innleggene deres uten å lese dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 20. mai 2012 #37 Del Skrevet 20. mai 2012 Ikke fordi at jeg er så innmari glup, men fordi disse få brukerene ikke diskuterer basert på fakta og kunnskap, men på stereotypiske usannheter som jeg er lei av å lese om. Du har forskjellig kunnskap enn dine motdebattatanter og er uenig med andre ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #38 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har to forresten, måtte sjekke nå :gjeiper: Den andre sendte meg masse creepy pm's etter et par utleverende innlegg på seksualitet, tror ikke han fortsatt er aktiv, men han kan jo bare stå der likevel. Ikke vondt ment Rain, men du hadde noen innlegg på seksualitetsavdelingen som kunne fått paven til å gå i fistel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 20. mai 2012 #39 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg har en på listen. Personen kommer alltid med det samme maset i alle tråder, og har noen meninger som er helt på viddene. Greit å være uenige, men når personen gjentar og gjentar og gjentar sine snåle meninger i det uendelige og i alle mulige tråder så er det greit å ha den ignoreringsfunksjonen. Endret 20. mai 2012 av strykebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. mai 2012 #40 Del Skrevet 20. mai 2012 Ikke vondt ment Rain, men du hadde noen innlegg på seksualitetsavdelingen som kunne fått paven til å gå i fistel.. Det er ikke umulig, men i motsetning til hva folk later til å tro så var det aldri mye respons i pm-boksen min, ikke nakenbilder engang Siste halvåret har jeg jo blitt rett dydig synes jeg! :gidder ikke å skrolle etter en englesmiley, bruk fantasien: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå